مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح بیش از ۱۱۳۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در هفته دولت

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید بر اینکه خبرهای خوشی از سوی این شهر در آینده‌ای نزدیک در راه خواهد بود اعلام کرد: یک‌هزار و ۱۳۴ واحد در فاز سوم پردیس در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

افتتاح بیش از ۱۱۳۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ترابر نیوز ، سعید غفوری در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح شهر جدید پردیس در هفته دولت اعلام کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و زحمات شرکت عمران شهر جدید پردیس در هفته دولت شاهد افتتاح یک‌هزار و 134 واحد مسکن مهر فاز سوم این شهر خواهیم بود که در حال حاضر نیز دارای پیشرفت فیزیکی 96.57 درصدی است.

    غفوری در ادامه درباره پروژه‌های افتتاحی روبنایی سایت مسکن مهر در این زمان نیز بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح سه مدرسه در فاز 11 با زیربناهای  1476 ، 2017 و 1944 مترمربعی خواهیم بود که هر سه مرکز آموزشی هم‌اکنون دارای پیشرفتی 81 درصدی هستند.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین از افتتاح یک واحد کلانتری در فاز 11 خبر داد و گفت: این کلانتری دارای زیربنایی 926 مترمربعی و پیشرفتی 96 درصدی بوده که تلاش داریم در هفته دولت آن را با هدف تأمین امنیت در این منطقه به افتتاح برسانیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌برداری از مسجد صاحب‌الزمان در فاز سوم و مسجد جامع شهر جدید پردیس از دیگر پروژه‌های افتتاحی ما در این زمان به شمار می‌رود گفت: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی مسجد صاحب‌الزمان 97 و مسجد جامع 90 درصد گزارش شده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در هفته دولت به افتتاح برسد.

    این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: مدرسه شهریار واقع در فاز دو شهر جدید پردیس نمونه‌ای دیگر از پروژه‌های افتتاحی ما در هفته دولت به شمار می‌رود که در حال حاضر مراحل ساخت و اجرای آن نیز به پایان رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی