مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش قیمت ها مانع توقف پروژه های مسکن مهر پردیس نشد

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس گفت: افزایش بی‌سابقه قیمت‌ها مانع کندی یا توقف تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نشد.

افزایش قیمت ها مانع توقف پروژه های مسکن مهر پردیس نشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی هدایت  مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه دو چالش اساسی، از جمله افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها و شرایط حاد کرونایی پیش روی تکمیل پروژه‌های مسکن مهر قرار دارد، گفت: در حال حاضر علاوه بر فعالیت در راستای تکمیل مسکن مهر، تمام مراکز محلات را هم در این بخش سازماندهی کرده‌ایم.

    او با بیان اینکه هم اکنون تمامی مراکز تجاری‌ و پروژه‌های آموزشی، مذهبی، درمانی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و ... به صورت مشارکتی و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اجرا می‌شود، افزود: در واقع با این مدل سهم ما کاربری‌های غیرانتفاعی و خدمات عمومی است و سهم شریک هم کاربری‌های انتفاعی و تجاری‌ است.

    هدایت ادامه داد: در حال حاضر تمام مراکز محلات در شهر جدید پردیس در حال احداث هستند تا پردیس به سمت یک شهر کامل و باکیفیت در حال پیشروی باشد.

    مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه افزایش بی‌سابقه قیمت‌ها مانع کندی یا توقف فعالیت‌های ما نشد، گفت: با وجود آنکه در این مدت این افزایش قیمت به شدت اذیت‌کننده بود.

    او ادامه داد: یکی  دیگر از مشکلات و موانع در این بخش موضوع کرونا بود که قشر هدف ما را تحت الشعاع قرار داد و نتوانستیم آورده‌های حداقلی را دریافت کنیم. هرچند که در این مدت هیچ هزینه‌ای به مردم اضافه نشد.

    هدایت توضیح داد:  موضوع بعدی افزایش قیمت‌های بی‌سابقه  بود که به هیچ  عنوان این موضوع باعث نشد که کار‌ها متوقف شود و هر زمان لازم بود، مصوبه شورای مسکن را دریافت کردیم  تا پروژه‌ها متوقف یا کند نشوند.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: در بحث افزایش قیمت هم به طور مثال، ما برای هر واحد فاز 11، 29 میلیون تومان از مردم دریافت کردیم، اما تنها هزینه آسانسور به ازای هر واحد در این فاز مبلغ 26 میلیون تومان است و در صورتی که نازک‌کاری پروژه تمام شده باشد، برای هر بلوک هزینه‌ای بین 4 تا 4.5 میلیارد تومان فقط برای اجرای نصبیات صرف می‌شود.

    اجرای 50 میلیارد تومان فضای سبز در آینده‌ای نزدیک
    هدایت ادامه داد: موضوع مهم بعدی در پردیس فضای سبز است که با آغاز سکونت مردم طرح جامع فضای سبز را طراحی کردیم و از پساب تصفیه خانه‌ها، برای توسعه فضای سبز استفاده خواهد شد. در کوتاه مدت نیز به شرکت راهسازی عمران ایران ابلاغ کردیم تا 50 میلیارد تومان فضای سبز در پردیس اجرا کنند تا در این حوزه نیز تعهداتمان را عملیاتی کنیم.

    آزادسازی بیش از 6 هزار میلیارد تومان اراضی
    مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: در حوزه‌های حفظ اراضی در پردیس نیز با حمایت فرماندار، دادستان، شورای تامین و به خصوص ریاست اداره اطلاعات شهرستان، موفق شدیم بیش از 6 هزار میلیارد تومان از این اراضی را آزادسازی کنیم و سند رسمی آن را به نام دولت منتقل کنیم که کار بسیار بزرگی بود و در تاریخ پردیس بی‌سابقه بوده است.

    هدایت در پایان اظهار کرد: خوشبختانه موفق شدیم از همین اراضی در واگذاری به برخی از مجموعه‌های غیرانتقاعی کمک کنیم و توانستیم بخشی از منابع پردیس را از فروش همین اراضی تامین کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار