مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل عمران پردیس خبر داد

برنامه ساخت یک شهرک جدید در پردیس

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در حال دریافت مجوزهای قانونی از شورای عالی معماری و شهرسازی برای احداث یک شهرک ۷۰۰ هکتاری بین فازهای ۱۱ و ۱۲ پردیس هستیم.

برنامه ساخت یک شهرک جدید در پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهدی هدایت ظهار کرد: در روزهای آینده چندین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی را در شهر جدید پردیس خواهیم داشت. بهره‌برداری حدود 5000 واحد مسکن مهر، تقاطع غیرهمسطح فاز 11 و احتمال کلنگ‌زنی مترو از جمله این برنامه‌ها است.

    وی افزود: با افتتاح 5000 واحد مسکونی تعداد کل واحدهای تکمیل شده به 76 هزار و واحدهای تحویل شده 73 هزار می‌رسد. علت فاصله این دو عدد آن است که بعضا واحدها معطل خدمات و انشعابات توسط دستگاههای خدمات رسان هستند که این موارد را پیگیری می‌کنیم.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره علت نواقص برخی واحدهای تحویلی گفت: تجربه داشتیم که قبل از اسکان خانوارها نصبیات مورد سرقت قرار گرفته و به همین دلیل زمانی که مالک مستقر می‌شود آن را به خودشان تحویل می‌دهیم. سرقت شیرآلات و درب از جمله مشکلات است که دردسرهای زیادی را برای ما و ساکنان در پی داشته است.

    مسکن ملی پردیس به مرحله اسکلت رسید

    هدایت همچنین با بیان اینکه پروژه اقدام ملی پردیس به مرحله اسکلت رسیده است گفت: 13 هزار واحد مسکن ملی برای پردیس در نظر گرفته شده و خوشبختانه از سرعت مناسبی برخوردار است. تمام بلوکها به مرحله اسکلت رسیده و در بعضی موارد اسکلتها تکمیل شده است.

    ساخت یک شهرک جدید 700 هکتاری

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام این خبر که برنامه احداث یک شهرک 700 هکتاری جدید را در پردیس داریم گفت: هم اکنون در مرحله اخذ مجوز و مستندات از شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم. این محدوه بین فازهای 11 و 12 قرار دارد و پس از دریافت مجوز، فعالیتهای عمرانی را آغاز می‌کنیم.

    بنابراین گزارش، در سال 1391 عملیات احداث 81 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس واقع در 17 کیلومتری شرق تهران آغاز شد که به 83 هزار واحد افزایش یافت. طبق آخرین آمار تا کنون حدود 71 هزار واحد تکمیل شده است. شهر جدید پردیس دارای 12 فاز است که فاز 12 آن اواخر آذرماه سال 1399 کلنگ زنی شده است. فازهای یک تا چهار در شهر اصلی، فاز پنج، چهار کیلومتر، فاز هشت، هشت کیلومتر، فاز 9 پنج کیلومتر، فاز 11 شش کیلومتر از شهر اصلی فاصله دارند. پارک فناوری پردیس در فاز شش، ناحیه صنعتی خرمدشت در فاز هفت و فاز 10 این شهر در منتهی الیه شمالی فاز چهار قرار گرفته‌اند. فاز 12 نیز در پنج کیلومتری شمال شرقی پردیس واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار