مدیران خودروعصر اعتبار

شرایط ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نهضت ملی مسکن توضیحاتی ارائه کرد.

شرایط ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده با بیان اینکه از امروز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با وجود آنکه کمتر از یک ماه از ابلاغ طرح جهش تولید مسکن شروع شده بود، آغاز شده است،گفت: این تعهد دولت به متقاضیان بود که ما توانستیم کمتر از یک ماه آن را به یاری خداوند، اجرا کنیم.

    تمامی مزیت‌های نهضت ملی مسکن به پروژه‌های دیگر دولتی منتقل می‌شود

    او با بیان اینکه از ابتدای ساعت 12 تاکنون بیش از 10 هزار نفر موفق شدند، در سامانه ثمن ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان به هیچ وجه در انجام ثبت نام عجله نداشته باشند، چراکه فرصت برای ثبت نام تا یک ماه آینده وجود دارد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: عجله برای ثبت نام در این طرح باعث کند شدن ورود به سایت می‌شود. یک ماه بعد از تکمیل مراحل ثبت نام برای متقاضیان پالایش اطلاعات متقاضیان شروع می‌شود.

    بانوان مجرد هم می توانند در سامانه ثبت نام کنند

    محمود زاده با بیان اینکه استثنایی برای ثبت نام مجرد‌ها در نظر گرفته ایم، گفت: بانوان مجرد بالای 35 سال که به عنوان خود سرپرست هستند هم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند. افراد و مجردهای معلول ذهنی و جسمی و حرکتی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و سن آن‌ها بالای 20 سال است و همچنین برای نخبگان علمی شرایط جدیدی را پیشنهاد داده ایم که تمامی آن‌ها در صفحه ابتدای سایت ذکر شده است.

    محمود زاده بیان کرد: برای تمام افرادی که در طرح‌های حمایتی قبل ثبت نام کرده بودند و پروژه در حال اجرا دارند، هر مزیتی که وجود دارد مشمول طرح‌های قبلی می‌شود و تفاوتی بین استفاده افراد از مزیت‌های این طرح با طرح‌های قبلی وجود ندارد.

    او تاکید کرد: پس از صدور پروانه ساختمانی بین 18 ماه تا دو سال زمان برای ساخت این واحد‌ها نیاز است، اما این به آن شرط است که آورده متقاضیان در تاریخ مقرر شده، تکمیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار