مدیران خودروعصر اعتبار

در دیدار با مدیر عامل منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

آمادگی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز در جزیره قشم

عصر ساختمان- مدیر شعب استان هرمزگان بیان کرد: بانک مسکن آمادگی خود را برای توسعه ساخت و ساز در جزیره قشم اعلام می‌کند.

آمادگی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز در جزیره قشم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، «علی کمالی»، مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با « افشار فتح‌اللهی»، مدیر عامل منطقه آزاد قشم دیدار و گفت‌وگو کردند. این دیدار با حضور«سعید جمالیان»، رئیس شعبه مرکزی قشم و «مهرداد جهانگیری» معاون حوزه حراست مدیریت شعب استان هرمزگان انجام شد.

    کمالی ضمن تبریک انتصاب فتح اللهی به سمت مدیر عامل منطقه آزاد جزیره قشم و آرزوی موفقیت و ایجاد تحولی عظیم در جزیره قشم گفت : بانک مسکن در راستای ایفای نقش توسعه‌مند خود به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه مسکن، آمادگی خود را برای توسعه ساخت و ساز در جزیره قشم اعلام می‌کند.

    مدیرشعب استان هرمزگان در ادامه افزود : از مدیر عامل منطقه آزاد جزیره قشم تقاضا دارم با توجه به نام‌گذاری سال به عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" اگر مانعی قابل رفع در حوزه قانون برای تولید مسکن، که یکی از برنامه‌های اصلی دولت مردمی می‌باشد ، وجود دارد آن را رفع کنید.

    علی کمالی در پایان گفت: امید است بتوانیم در جزیره قشم مانند جزیره کیش پروژه‌های زیادی را توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تحت پوشش قرار دهیم و بانک مسکن آمادگی دارد تا در صورت تخصیص زمین از سوی منطقه آزاد قشم نسبت به سرمایه‌گذاری و تولید مسکن اقدام کند و در راستای تحقق اهداف دولت در تولید سالی یک میلیون واحد مسکونی، زیباسازی جزیره قشم و اشتغال، با پرداخت تسهیلات ویژه مناطق آزاد ،کمک بزرگی به توسعه جزیره قشم کند.

    اهتمام سازمان مناطق آزاد قشم بر تولید 3 الی 5 هزار واحد مسکونی

    دکتر فتح اللهی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر شعب و کارکنان بانک مسکن برای حس مسئولیت در برابر هموطنان در جزیره قشم گفت : با سیستم بانک‌های دولتی می‌توان برنامه‌های متنوعی تعریف کرد و این مسئله نیازمند یک تعامل دو جانبه می‌باشد که ما بایستی ابزار کار را ارائه دهیم و بانک‌ها ما را از نظر مالی با پرداخت تسهیلات تامین کنند.

    مدیر عامل منطقه آزاد قشم اظهار داشت: قطعا ما اگر مانعی جلوی راه تولید، اشتغال و افزایش سرمایه ملی در منطقه آزاد قشم باشد آن را بر می‌داریم و سعی داریم عواملی که کاهنده سرعت پیشرفت در جزیره قشم بوده‌اند را شناسایی و برطرف کنیم تا شاهد رونق اقتصادی در منطقه آزاد قشم باشیم.

    دکتر فتح اللهی تصریح کرد: سازمان مناطق آزاد در جزیره قشم تصمیم بر تولید 3 الی 5 هزار واحد مسکونی بنام طرح مسکن جوانان را دارد که هدف از این طرح صاحبخانه شدن عموم مردم با هزینه کمتر است و برای عملی کردن این طرح سازمان منطقه آزاد قشم، نیاز به کمک بانک مسکن با پرداخت تسهیلات ساخت مسکن دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار