مدیران خودروعصر اعتبار

اطلاعیه معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی؛

پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN مورد تایید وزارت راه و شهرسازی است

عصر ساختمان- معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای با تایید بر غیرجعلی بودن پیامک ارسالی شده از سرشماره V.MASKAN، بر تعیین وضعیت خانه‌های خالی و خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان تا تاریخ اعلام شده در پیامک تاکید کرد.

پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN مورد تایید وزارت راه و شهرسازی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای ضمن تایید پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN بر تکمیل اطلاعات ملکی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان در تاریخ 21 و 23 دی ماه تاکید کرد.

    در متن این اطلاعیه آمده است: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از  دستگاه‌های مختلف کشور، تعدادی ملک که وجود ساکن در آنها تاکید شده است در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شد. برای تعیین تکلیف وضعیت سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.MASKAN به مالکان این املاک ارسال شد که متن این پیامک بدین شرح است: «ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است. لطفا تا تاریخ 20 دی ماه 1400 یا 23 دی ماه 1400 وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir تعیین کنید. در غیر این صورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد.»

    معاونت مسکن و ساختمان تصریح کرد: در همین راستا مالکان مذکور لازم است تا تاریخ اعلام‌شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند و بدیهی است در صورت ثبت وجود سکونت و مالیکت توسط مالکان مذکور بر اساس قانون ملک مذکور از جرگه خانه‌های خالی خارج خواهد شد.

    در پایان این اطلاعیه آمده است: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا مورد تایید وزارت راه و شهرسازی است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.

    «محمودزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا از تمدید مهلت خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان خبر داده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار