مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

۲۰۰۰ واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی تحویل متقاضیان می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تا دو ماه آینده دو هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

۲۰۰۰ واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی تحویل متقاضیان می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، داریوش نصر میزان پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در استان را 83.4 درصد اعلام کرد و اظهارداشت: همزمان با ایام الله دهه فجر دو هزار واحد مسکونی مهر در استان تحویل متقاضیان می‌شود.

    وی سهم استان در اجرای مسکن مهر 51 هزار و 794 واحد مسکونی عنوان کرد و افزود: از این تعداد 40 هزار و 750 واحد مسکونی به شهرهای بالای 25 هزار نفر و 11 هزار و 40 هزار واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

    نصر در خصوص آخرین وضعیت راههای استان گفت: در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی 700 نیروی انسانی و 560 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 12 هزار و 500 کیلومتر راههای استان مشغول عملیات راهداری هستند.

    مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در راههای مواصلاتی استان وجود ندارد افزود: در حال حاضر با همکاری پلیس راه، هلال احمر و اورژانس با اداره کل تمامی راههای مواصلاتی و بزرگراه‌ها و برخی از راههای فرعی استان باز بوده و راهداران در حال بازگشایی راههای فرعی و روستایی هستند.

    نصر با تاکید براینکه در اجرای عملیات راهداری زمستانی اولویت با بازگشایی به موقع راههای اصلی و فرعی و سپس راههای روستایی است ادامه داد: راهداران برای بازگشایی تمامی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و حتی مرزی منطقه تلاش شبانه روزی می‌کنند و طی توافقات صورت گرفته با فرمانداران و پیمانکاران مقرر شده است از امکانات و ماشین آلات سنگین پیمانکاران مربوطه نیز در امر بازگشایی راههای روستایی استفاده کنیم.

    مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه سه هزار کیلومتر خط کشی در راههای استان صورت گرفته است افزود: در حوزه راه روستایی نیز چهارهزار نقطه روستایی وجود دارد که نیاز به بازسازی، روکش آسفالت، نصب علائم و مرمت و راهداری دارند.

    نصر در خصوص روشنایی جاده شهید کلانتری گفت: آمارها نشان داده که بیشتر تصادفات همیشه در ورودی شهرها اتفاق می‌افتد و بر اساس ماده 53 قانون بر ما ابلاغ شده که اجرای تاسیسات روشنایی بر عهده راه و شهرسازی است.

    وی یاد آور شد: نباید در روشنایی محورها مخصوصاً محورهای مه گیر کنتر برق بنام اداره راه و شهرسازی و مشترک باشد زیرا در این زمینه هیچ گونه اعتبار ملی و استانی تخصیص نیافته است و با این وجود اداره کل آمادگی دارد طی نشست مشترک با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این موضوع را حل کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار