مدیران خودروعصر اعتبار

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد؛

ارائه خدمات فنی- مهندسی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: انجام مطالعات فنی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در چند استان کشور انجام شده است.

ارائه خدمات فنی- مهندسی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «مجید کیانپور» با اعلام اینکه توانمندی و ظرفیت‌های شرکت در خدمت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور قرار گرفته است، اظهار داشت: این شرکت همکاری اثر بخشی را همگام با سیاست‌های کلان دولت مردمی سیزدهم و نیز در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص احداث سریع، ارزان و با کیفیت پروژه‌های مسکونی در طرح نهضت ملی و قانون جهش تولید مسکن با دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر آغاز کرده است.


    وی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  در پاسخ به نیازهای فنی کشور، همسو با سایر دست‌اندرکاران این پروژه عظیم ملی آمادگی همکاری و حضور جهادی خود را برای انجام مطالعات مکان یابی پیش از احداث و ارائه خدمات مشاوره فنی ژئوتکنیک و مقاومت مصالح به منظور تسهیل و تسریع در هدف گذاری ساخت 4 میلیون واحد مسکونی طی 4 سال اعلام کرده است.

    کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد پاسخ فنی سریع، جهادی و استاندارد در تعامل با فعالان بخش تولید مسکن از جمله کارفرمایان، مهندسین مشاور، پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در سراسر کشوراز جمله ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت بازآفرینی شهری، شرکت عمران شهرهای جدید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، بنیاد مستضعفان، قرارگاههای سازندگی ، انبوه سازان و....ارائه کند.

    وی توضیح داد: نسبت به انجام مطالعات اولیه مکان یابی شامل عملیات حفاری و آزمایشات صحرائی، ژئوتکنیک و مکانیک خاک و در ادامه آزمایش‌های کنترل کیفی حین اجرا شامل آزمایشات کنترل کیفیت عملیات خاکی، بتنی و آسفالتی، سنجش کیفیت مصالح مصرفی، آزمایشات کنترل جوش و غیرمخرب و.... بر اساس نیاز فنی پروژه‌های تعریف شده در طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور انجام می شود.

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه در همین مدت کوتاه از آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی، رکورد ثبت بیشترین نمونه برداری از بتن تازه و انجام آزمایشات مربوطه را طی یک روز در استان‌های مختلف به ثبت رساندیم، تصریح کرد: هم اکنون در استان‌های قم، گلستان، کهگیلویه وبویراحمد، گیلان، اردبیل، کرمان، ایلام،چهار محال و بختیاری، آذربایجان غربی ، اصفهان و فارس اقدامات مطالعاتی، حفاری، ژئوتکنیک، کنترل عملیات بتنی و ... آغاز شده و در دست اقدام است و در دیگر استان‌ها نیز با توجه به نوع پروژه و برنامه زمان بندی مد نظر در حال انجام هماهنگی برای خدمت رسانی هستیم .

    کیانپور ضمن اشاره به آمار تعدادی از پروژه های در دست اقدام در استان‌ها گفت: در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی برای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های طرح نهضت مسکن ملی در حال حاضر خدمات خود را دراستان اصفهان برای احداث بیش از 5 هزار واحد، آذربایجان غربی با بیش از 2 هزار واحد، گلستان با بیش از 700 واحد، استان اردبیل با بیش از 700 واحد مسکونی و استان ایلام با بیش از 800 واحد در اختیار کارفرمایان ، پیمانکاران و مهندسین مشاور این پروژه ها قرار دادیم که این موضوع با رشد چشمگیری در سایر استانها نیز در حال افزایش است .

    کیانپور گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بخش اعظمی از توان فنی، نیروی کارشناسی و تجهیزاتی خود را در خدمت اهداف دولت سیزدهم بالاخص در طرح نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور قرار داده و تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها، ایمن سازی و ارتقاء کیفی و همچنین افزایش طول عمر مفید این پروژه‌ها در تمامی استان‌ها به کار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو