مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق:

تعرفه برق اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی پس از شناسایی اعمال می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تعرفه برق با تخفیف ۱۰۰ درصدی پس از شناسایی اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی اعمال خواهد شد و از بین نمی‌رود.

تعرفه برق اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی پس از شناسایی اعمال می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون یک لوح فشرده حاوی اسامی اقشار محروم تحت پوشش بهزیستی برای بهره‌مندی از تعرفه 100 درصد تخفیف‌دار به شرکت توانیر ارسال شده است.

    وی ادامه داد: این لوح فشرده فقط اسامی و شماره این افراد است و شماره شناسایی قبض آن‌ها در  این لیست قید نشده است.

    سخنگوی صنعت برق گفت: باید شماره شناسایی قبض برق این مشترکان هم درج شود تا بتوانیم با شناسایی محل اقامت آن‌ها و تایید نهایی نسبت به اعمال تخفیف اقدام کنیم.

    رجبی مشهدی ادامه داد: تا چندی پیش هیچ اطلاعاتی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ارسال نشده بود، اما احتمالا این روزها و یا در روزهای آینده ارسال خواهد شد.

    وی افزود: پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی افراد ذکر شده، تخفیف 100 درصدی تعرفه برق برای آن‌ها لحاظ خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در هر صورت این تخفیف از بین نمی‌رود و با شناسایی افراد برای آن‌ها اعمال خواهد شد.

    پیش‌تر هم مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفته بود: اطلاعات لازم مشترکان کم‌مصرف مشمول در قالب یک لوح فشرده از کمیته امداد امام (ره) دریافت شد که شناسه قبض ندارند.

    به گزارش ایرنا، پیش‌تر مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درباره تغییرات قبض‌های برق که بر اساس بند «ی» تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری اجرایی شد، علام کرده بود که بر اساس این تغییر مشترکانی که مصرف آن‌ها کمتر از الگوی تعریف شده برق مصرف کنند از تعرفه یارانه‌ای برق برخوردار خواهند بود و تعرفه مشترکانی که بیش از الگو مصرف داشته باشند به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت.

    وی ادامه داد: به عبارتی دیگر مشترکانی که بیش‌تر از الگو مصرف کنند، متناسب با این افزایش از یارانه آن‌ها کاسته خواهد شد. همچنین در صورتی که مصرف مشترکانی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی هستند کمتر از نصف الگوی تعیین شده باشد تعرفه آن‌ها رایگان خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: در واقع این تغییرات شامل حال 25 درصد از مشترکان می‌شود که حدود 9 درصد از آن‌ها نیز کمی بیش از الگو مصرف دارند که با کمی کاهش در مصرف، می‌توانند مصرف خود را به کمتر از الگوی تعریف شده برساند؛ در واقع می‌توان گفت صورتحساب 75 درصد از مشترکان تغییری نکرده است.

    به گزارش ایرنا حدود پنج میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار