مدیران خودروعصر اعتبار

رییس بنیاد مسکن کشور:

روند صدور اسناد مسکن روستایی باید تسریع شود

عصر ساختمان- رییس بنیاد مسکن کشور گفت: باید روند صدور اسناد باقی مانده مسکن روستایی و مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در کشور تسریع شود.

روند صدور اسناد مسکن روستایی باید تسریع شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اکبر نیکزاد امروز، 10 فروردین ماه در حاشیه بازدید از روستاهای آبادان اظهار کرد: در بازدید امروز وضعیت روستاها، جدول گذاری خیابان ها و دیگر امکانات روساختی روستاهای شهرستان آبادان را بررسی کردیم.

    به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر حدود 76 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای آبادان در نظر گرفته شده و در 60 روستا عملیات اجرای طرح هادی در حال انجام است.

    رییس بنیاد مسکن کشور گفت: به جز بحث طرح هادی، در بحث مسکن روستایی و مسکن اقشار کم درآمد تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و امیدواریم آثار این تصمیمات را مردم تا دو سه ماه آینده مشاهده کنند.

    نیکزاد با اشاره به برخی ناهماهنگی ها در اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان عنوان کرد: افق 10 ساله طرح هادی روستاها به اتمام رسیده و باید بازنگری انجام شود و از این رو باید شرایطی فراهم شود تا روستاییان با قوت قلب بیستر در روستاها به تولید ادامه دهند.

    وی افزود: در بازنگری های طرح های هادی در برخی از روستاها انفصال ایجاد شده بود که با بررسی های انجام شده متوجه شدیم درخواست اهالی روستاها به حق است و در بازنگری های نهایی این مسایل را مرتفع خواهیم کرد.

    رییس بنیاد مسکن کشور گفت: 40 هزار روستا در سطح کشور وجود دارد که دژهای مستحکم کشور هستند. وجود این روستاها باعث شده تا ایران جز امن ترین کشورهای دنیا باشد و همچنین در بحث تولید عملکرد خوبی داشته باشیم.

    نیکزاد بیان کرد: در سال گذشته 6هزار سند در شهرها و روستاهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر صادر شده است و امسال نیز موضوع صدور سند در دستور کار است.

    وی ادامه داد: باید روند صدور اسناد باقی مانده مسکن روستایی و مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر در کشور تسریع شود و این مساله مورد تاکید مجلس است.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو