مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد:

حمایت از سرمایه‌گذاران ساخت هتل برای گردشگران برج قابوس

عصر ساختمان- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از جلسه با سرمایه‌گذاران ساخت هتل در هفته آینده خبر داد و گفت: در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری حمایت می‌کنیم.

حمایت از سرمایه‌گذاران ساخت هتل برای گردشگران برج قابوس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، عبدالغدیر کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید پایگاه برج قابوس اظهار کرد: برج قابوس افتخار شهرستان گنبدکاووس و اثر جهانی است که می‌تواند شهرستان گنبدکاووس را به جهان معرفی کند.

    وی افزود: برج قابوس نماد یک افتخار است و هر آنچه که در حوزه برج قابوس باشد را با انگیزه و اقتدار پیگیری خواهیم کرد.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس شهر تاریخی جرجان و دیوار دفاعی گرگان را از اولویت‌های شهرستان و استان در زمینه گردشگری برشمرد که در جغرافیای گنبدکاووس واقع است.

    کریمی با تاکید بر لزوم ساماندهی محوطه برج قابوس افزود: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استفاده خواهیم کرد.

    وی از جلسه با سرمایه‌گذاران ساخت هتل در هفته آینده خبر داد و افزود: در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری حمایت می‌کنیم.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس همچنین با اعلام حمایت از صنایع دستی صندوق کارآفرینی امید را ظرفیتی برای گسترش اشتغال در بخش صنایع دستی برشمرد.

    برج قابوس پیشانی گردشگری گلستان است

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این جلسه گفت: برج قابوس پیشانی گردشگری استان گلستان است.

    ابراهیم کریمی از تدوین طرح پنل مدیریت جامع برج قابوس خبر داد و افزود: برای ساماندهی برج با شهرداری تعامل خواهیم داشت.

    وی همچنین از آغاز مطالعات موزه بزرگ گنبدکاووس خبر داد و گفت: به محض تخصیص بودجه 7 میلیارد ریالی از محل ماده 180 عملیات اجرایی موزه را آغاز خواهیم کرد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از ایجاد مرکز تخصصی زیورآلات سنتی در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: ایجاد نمایشگاه و بازارچه گردشگری را در برنامه داریم.

    کریمی از تسهیل در روند احداث هتل هاوش و پیگیری دو سرمایه‌گذاری دیگر در بخش احداث هتل خبر داد و گفت: امامزاده یحیی بن زید(ع) از نقاط مهم گردشگری مذهبی در شهرستان است.

    جاوید ایمانیان رئیس جدید پایگاه برج قابوس نیز در این جلسه گفت: گنبدکاووس به واسطه برج قابوس شان و جایگاهی جهانی یافته و گردشگران فرهنگی به این برج دیدگاهی ویژه دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار