مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار محمدشهر:

تخریب واحدهای غیرمجاز در راستای احقاق حقوق مردم انجام می‌شود

عصر ساختمان- شهردار محمدشهر گفت: تخریب واحدهای غیرمجاز که به صورت غیراصولی و بدون رعایت قوانین و مقررات ساخته شده، در راستای احقاق حقوق مردم انجام می‌شود.

تخریب واحدهای غیرمجاز در راستای احقاق حقوق مردم انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدرضا ناصرخاکی اظهار داشت: ساخت و ساز در کشور دارای اصول و قواعدی است و برای این موضوع قوانین صریح و شفافی از سوی قانون‌گذار وضع شده است.

    وی افزود: هدف از وضع قوانین مربوط به ساخت و ساز، تامین امنیت و آسایش جامعه و شهروندان است و مردم انتظار دارند که این قوانین به طور کامل از سوی شهرداری اجرا شود.

    شهردار محمدشهر تصریح کرد: برخورد با متخلفان و کسانی که ساخت‌ و ساز غیرقانونی داشته و یا در زمان اجرای طرح و نقشه‌های مربوطه، تخلفاتی انجام داده‌اند نیز دارای راهکارهای قانونی است.

    ناصرخاکی گفت: زمانی که پرونده تخلفات فوق در کمیسیون ماده 100 مطرح و منجر به صدور حکم می‌شود، مردم انتظار دارند که این احکام به صورت عادلانه اجرا شود و اگر نتوانیم این مهم را به درستی انجام دهیم، به طور قطع حقوق شهروندی را رعایت نکرده‌ایم.

    وی بیان داشت: برخی اوقات کمیسیون ماده 100 در نهایت حکم به تخریب کامل یک ساخت و ساز و یا بخشی از آن را صادر می‌کند و به طور قطع اجرای این احکام که با قاطعیت در محمدشهر انجام می‌شود، در راستای احقاق حقوق مردم است.

    شهردار محمدشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخریب یک بازارچه غیرمجاز در این شهر گفت: ما به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی شهر هستیم و از واحدهای صنفی حمایت می‌کنیم، اما این بازارچه به صورت غیرمجاز و غیر اصولی ساخته شده و برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

    ناصرخاکی اظهار داشت: این پرونده مراحل قانونی خود را طی کرد و با همکاری و تعامل خوبی که با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی داشتیم، حکم با قاطعیت اجرا شد.

    وی در پایان گفت: اجرای احکامی از این دست نشان می‌دهد که مدیریت شهری در محمدشهر وظائف خود را به درستی و با قاطعیت انجام داده و در اجرای احکام کمیسیون ماده 100 عدالت را رعایت می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار