مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهرداری یاسوج خبر داد:

انجام مراحل پایانی جدول‌کشی و آسفالت معابر آبشار یاسوج

عصر ساختمان- معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج از انجام مراحل پایانی پروژه جدول‌کشی و آسفالت در معابر آبشار یاسوج خبر داد.

انجام مراحل پایانی جدول‌کشی و آسفالت معابر آبشار یاسوج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ضرغام خلقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج تاکنون تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و تأمین آسایش مردم به کار گرفته است.

    معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج افزود: توجه به مکان‌های تفریحی مانند پارک‌ها و تجهیز آنها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است ضمن اینکه تجهیز مکان‌های تفریحی باعث رضایت و جذب بیشتر گردشگران خواهد بود.

    وی با اشاره به کمبود امکاناتی مانند آبخوری و سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها گفت: قبل از عید فطر هشت چشمه آبشار در پارک‌ها اضافه شد ضمن اینکه تاکنون حدود 20 چشمه (آبخوری) در پارک‌ها راه‌اندازی شده و سرویس‌های بهداشتی جدیدی احداث شده است.

    خلقی‌پور با عنوان اینکه این میزان امکانات جوابگوی گردشگران نیست، بیان کرد: عدم اعتبار کافی مهم‌ترین مشکل ما برای تجهیز و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران است.

    وی با بیان اینکه یاسوج به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر همواره پذیرای خیل مسافران است، یادآور شد: تعداد پارک‌های این شهر جوابگوی تراکم جمعیت نیست.

    معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج به ساخت پارک‌های بانوان، غدیر، ولایت و چشمه نباتی اشاره کرد و بیان داشت: کار ساخت این مکان‌ها آغاز و تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند که امیدواریم با توجه و حمایت مسؤولان و تأمین اعتبار کافی بتوانیم این پارک‌ها را تا شهریور 96 افتتاح کنیم و مورد استفاده همشهریان و مسافران قرار گیرد.

    وی ساخت و بهسازی جاده آبشار یاسوج را از دیگر اقدامات مهم شهرداری برای خدمت‌رسانی به مسافران و همشهریان عنوان و خاطرنشان کرد: جدول‌کشی و آسفالت این مکان تفریحی نیز تقریباً در مراحل پایانی است.

    خلقی‌پور ساخت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری، توسعه فضای تجاری و نورپردازی را از دیگر اقدامات انجام شده در آبشار یاسوج بیان و تصریح کرد: با توجه به اینکه آبشار یاسوج از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری این شهر بوده، رسیدگی و ساماندهی آن از اولویت‌های مهم شهرداری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار