مدیران خودروعصر اعتبار

معاون هماهنگی توزیع توانیر:

مشترکان تنها ۱۵ روز فرصت برای بهره‌مندی از مشوق‌های برق دارند

عصر ساختمان- معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: مشترکان صنعت برق تنها ۱۵ روز دیگر فرصت دارند تا با کاهش مصرف از مشوق‌های برق برخوردار شوند.

مشترکان تنها ۱۵ روز فرصت برای بهره‌مندی از مشوق‌های برق دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «حمیدرضا پیرپیران» در نشست سراسری  تداوم برنامه‌های پیک‌سایی (Demand response) تا پایان فصل گرم افزود: تداوم همکاری ها به ویژه در بخش اداری تا پایان فصل گرم ضرورت دارد.

    وی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی، ادامه همکاری ها در سراسر کشور ضروری است.
    معاون هماهنگی توزیع توانیر  با بیان اینکه  نباید با تصور اتمام فصل پیک، از پایش شبکه غافل شد گفت: نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و شبکه‌های توزیع به طور مداوم از ابتدای فصل گرم تحت فشار مصرف شدیدی بوده و به همین دلیل باید همچنان دقت در مصارف و بهره‌برداری تاسیسات مدنظر قرار گیرد.

    وی با تاکید بر در مدار بودن دیزل ژنراتورها در سراسر کشور ادامه داد: از فردا در صورت نیاز، کشاورزان به صورت محدود همکاری خواهند داشت.
    معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین به فرصت مشترکان خانگی در استفاده از مشوق‌ها نیز اشاره کرد و گفت: براساس قانون، مشترکان بخش خانگی تنها تا پایان شهریور ماه فرصت بهره‌گیری از مشوق‌ها را دارند و حتی می‌توانند در این فرصت 15 روزه، با کاهش مصارف خود و رساندن آن به زیر الگو، به میزان خوبی از صنعت برق طلبکار شوند.
    در این نشست همچنین «محمد علی اکبری» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر نیز با تقدیر از همکاری مردم، صنایع، کشاورزان با برق  و تلاش‌های پرسنل صنعت برق در تأمین پایدار برق گفت: موفقیت در تامین برق تابستانی در حالی ایجاد شد که هیچ مدیری خارج از صنعت وارد برق نشد و این نشان‌دهنده توان بالای فنی و مدیریتی همکاران در مجموعه برق است.
    علی اکبری همچنین خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌های مدیریت بار براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده مدت زمان خاصی دارد، اما فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این خصوص، هیچگاه زمان خاصی نداشته و ندارد و این کار باید با همان توان و تلاش روزهای ابتدایی پیک، ادامه یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار