مدیران خودروعصر اعتبار

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد:

پایان نصب دیواره های جاذب صوت پل ستارخان

عصر ساختمان: عملیات نصب دیواره های جاذب صوت در پل ستارخان به اتمام رسید.

پایان نصب دیواره های جاذب صوت پل ستارخان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: تلاش برای تعویض درزهای انبساط به عنوان آخرین مرحله پروژه تعریض درجا و مقاوم سازی پل ستارخان از شامگاه پنجشنبه بیست و ششم آذرماه سال 1394 آغاز شده است تا براساس مجوز ترافیکی صادر شده از سوی پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات باقی مانده این پروژه  حداکثر ظرف یک ماه آینده به اتمام برسد.

    مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه اجرای عملیات تعویض درزهای انبساط پل ستارخان در فاصله ساعات 23 تا 5 بامداد صورت می پذیرد، گفت: مسیر شمال به جنوب پل ستارخان طی بازه زمانی یادشده مسدود خواهد بود و از شهروندان درخواست می شود در فاصله ساعات 23 تا 5 بامداد، از مسیرهای جایگزین همچون بزرگراه شهید چمران، بزرگراه یادگار امام(ره)، بزرگراه شهید باکری، بزرگراه شهید ستاری و کنارگذرهای پل ستارخان تردد کنند.

    به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تعویض درزهای انبساط در مسیر جنوب به شمال پل ستارخان به محض تکمیل عملیات مذکور در مسیر شمال به جنوب آغاز خواهد شد.

    گفتنی است عملیات تعریض پل ستارخان در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسید و با افزایش عرض 8 متری هریک از مسیرهای این پل سواره رو به 11 متر، گلوگاه ترافیکی بزرگراه شیخ فضل الله در مدت زمانی کمتر از 7 ماه برطرف شد. منافع اجرای پروژه تعریض و مقاوم سازی پل ستارخان نه تنها به دلیل رفع گره ترافیکی بزرگراه شیخ فضل الله شامل حال ترافیک عبوری این بزرگراه شد بلکه به دلیل بهبود منظر شهری و نصب 4 هزار متر مربع دیوارجاذب صوت، کیفیت زندگی در محلات مجاور پل را بهبود بخشیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو