مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار خاکعلی خبر داد:

کلنگ‌زنی کارخانه آسفالت خاکعلی در هفته دولت

افتتاح ساختمان شهرداری در دهه فجر

عصر ساختمان- شهردار خاکعلی از کلنگ‌زنی کارخانه تولید آسفالت این شهر در هفته دولت خبر داد و گفت: ساختمان شهرداری این شهر در دهه فجر افتتاح می‌شود.

کلنگ‌زنی کارخانه آسفالت خاکعلی در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیرضا انصاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری مشترک با اعضای شورای شهر خاکعلی با خبرنگاران شهرستان آبیک که در محل شهرداری خاکعلی برگزار شد، اظهار کرد: مجوز احداث کارخانه تولید آسفالت شهر خاکعلی أخذ شده و در مرحله تهیه دستگاه این کارخانه با 10 میلیارد ریال اعتبار قرار دارد.

    وی افزود: کارخانه تولید آسفالت شهر خاکعلی در زمینی به مساحت یک هکتار و 15 میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

    شهردار خاکعلی با اشاره به کلنگ‌زنی کارخانه تولید آسفالت این شهر در هفته دولت ادامه داد: با احداث این کارخانه و افتتاح آن در دهه فجر برای 20 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

    انصاری اضافه کرد: ساختمان شهرداری خاکعلی که حدود 10 سال احداث آن نیمه‌کاره مانده بود در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و در چهار طبقه و با هشت میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی خاطرنشان کرد: اجرای نهضت آسفالت طبق قرارداد با سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان قزوین طی دو مرحله در شهر خاکعلی در حال اجرا است.

    شهردار خاکعلی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت با حدود 16 هزار تن آسفالت و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهر خاکعلی بیان کرد: تاکنون آسفالت 90 درصد معابر شهر خاکعلی با 10 هزار تن صورت گرفته که مابقی تا هفته دولت اجرا و به اتمام می‌رسد.

    انصاری افزود: عملیات تعریض جاده بلوار سه راهی روستای یزبر به سمت کارخانه قند به طول 400 متر با 4 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

    این مسؤول ادامه داد: تهیه المان شهری در معابر شهرک امام حسین(ع) شهر خاکعلی با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال در حال انجام است که تا پایان هفته نصب آن صورت می‌گیرد.

    شهردار خاکعلی اضافه کرد: جدول‌گذاری پروژه بوستان نماز شهر خاکعلی انجام شده و برای تهیه مبلمان شهری این بوستان شامل چراغ روشنایی، پارکینگ، ست ورزشی ویژه بزرگسالان و بازیگاه کودک در مرحله قرارداد با پیمانکار هستیم.

    انصاری با بیان اینکه بوستان نماز شهر خاکعلی در دهه فجر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه نهضت آسفالت شهر خاکعلی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به اجرای سقف نخست مسجد امام حسین(ع) شهر خاکعلی افزود: این مسجد بیش از 10 سال بوده که در حال ساخت است ولی تاکنون نیمه کاره مانده بود.

    شهردار خاکعلی ادامه داد: اجرای سقف نخست مسجد امام حسین(ع) و ساخت سرویس بهداشتی این مسجد با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صورت گرفته است.

    انصاری خاطرنشان کرد: شهرداری خاکعلی مجری پروژه مسجد امام حسین(ع) شهر خاکعلی شده است.

    گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار