مدیران خودروعصر اعتبار

مدیریت بحران بر اساس نوع و محل وقوع حادثه متفاوت است

عصر ساختمان- آموزش های مدیریت بحران در همه شرایط یکسان نیست و باید بر اساس موقعیت ، نوع و محل حادثه متفاوت باشد و این تفاوت در آموزش های استاندار باید لحاظ شود.

مدیریت بحران بر اساس نوع و محل وقوع حادثه متفاوت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد رضا بهتاش مشاور و نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سمینار تخصصی با عنوان"بررسی روند مدیریت بحران و بازسازی منطقه زلزله زده اهر، هریس، ورزقان که روز چهارشنبه 20 مرداد ماه با حضور مدیران شهری سازمان های خدمات رسان، پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک ،سازمان های مردم نهاد و... در شهرداری منطقه یک برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: مردم تهران همه خدمات را از شهرداری مطالبه می کنند در صورتی که مطالبات مردم و شهرداری از یکدیگر، باید مشخص شود.

    وی برقراری امنیت اجتماعی بعد از وقوع زلزله را از الزامات خدمات رسانی و مدیریت بحران دانست و افزود: بحث امنیت یکی از مهمترین ارکان کنترل شرایط بعد از وقوع حوادث غیر مترقبه است همچنین بازسازی مناطق زلزله زده بر اساس نیاز شهروندان باید انجام شود و مدیریت شهری به صورت یکپارچه بتواند عمل کند .

    سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز در این جلسه  گفت: 40 درصد منطقه یک در مسیر کوهپایه قرار گرفته است و شمال تهران بر روی خط زلزله واقع شده بر همین اساس می توان گفت موقعیت جغرافیایی، اقلیمی  و طبیعی منطقه یک تا حدود زیادی شبیه مناطق زلزله زده اهر ،هریس،ورزقان است لذا از ماحصل این جلسه می توان در مقابله با حوادث مشابه در منطقه یک استفاده نمود.

    کارگران تصریح کرد: 11 خانه در سراهای محلات منطقه یک فعالیت می کنند که 2 خانه آن به موضوعات بحران ، ایمنی و سلامتی می پردازد که می توان از نتایج این جلسه برای تقویت فعالیت این خانه ها بهره بگیریم .

    وی افزود : با بازدید میدانی از مناطق مجاور شهر تهران که زلزله در آنها وقوع یافته می توانیم به نتایج بهتری برسیم .

    گفتنی است بحث در خصوص زلزله آذربایجان و مدیریت بحران لرزه ای در شهرها، نحوه اسکان موقت و بازسازی منطقه زلزله زده ، نحوه امداد و نجات در این مناطق و... از دیگر موارد مطرح شده در این سمینار بود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار