مدیران خودروعصر اعتبار

روزانه ۱۰۰ هزار ساختمان برای GNAF تعیین موقعیت می‌شوند

عصر ساختمان:روزانه حدود یکصد هزار ساختمان کشور در راستای اجرای طرح نشانی استاندارد مکانی ملی، تعیین موقعیت می‌شوند.

روزانه ۱۰۰ هزار ساختمان برای GNAF تعیین موقعیت می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حسین مهری در جلسه کارگروه اجرای پروژه نشانی استاندارد مکانی ملی، توسعه بسیاری از کسب‌و‌کارها را وابسته به زیرساخت‌های اطلاعات مکان محور دانست و تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعهدات خود را در این زمینه به خوبی انجام داده و به منظور شتاب بخشی فرآیندهای طرح می‌بایست دیگر سازمان‌ها تلاشی مضاعف را اعمال نمایند.

    مدیر عامل پست از تشکیل کارگروه‌های استانی به منظور تسریع روند اجرایی شدن این طرح خبر داد و عنوان کرد: روزانه حدود یکصد هزار ساختمان در کشور تعیین موقعیت می‌شود و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته حدود 4 میلیون از اماکن کشور مورد تحلیل مختصات جغرافیایی قرار گرفته است.

    وی درباره روند پیشرفت کار گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعهدات خود را به خوبی انجام داده و به منظور شتاب بخشی فرآیندهای طرح می‌بایست دیگر سازمان‌ها تلاشی مضاعف را اعمال نمایند.

    مهری با تاکید بر اجرای سریع طرح به اهمیت صحت اطلاعات در امر بهنگام‌سازی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور قابل اتکا بودن اطلاعات مکانی می‌بایست کنترل کیفی آنها مورد توجه قرار گیرد.

    او پیاده‌سازی موفق این طرح را الگویی موثر برای دیگر کشورها دانست و از استقبال وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان از استقرار این طرح در افغانستان خبر داد.

    وی با بیان اینکه GNAF در حال حاضر مسیر خود را یافته و رو به پیشرفت است بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش درباره طرح کلان نشانی استاندارد ملی مکانی تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به نوین بودن موضوع GNAF در کشور و به منظور اجرای صحیح و دقیق آن می‌بایست اطلاعات جامع و دقیقی درباره این طرح به سازمان‌های ذی‌ربط ارائه گردد.

    او با اشاره به اهمیت استراتژیک طرح نشانی استاندارد ملی مکانی گفت: مدیریت و ساماندهی این طرح بر عهده مدیریت جغرافیایی و کدگذاری پستی کشور است.

    مهری افزود: موضوع بهنگام سازی اطلاعات باید به گونه‌ای طراحی گردد که تغییرات به صورت سیستماتیک در مجموعه پست کشور که متولی و یکی از حلقه‌های اصلی طرح GNAF است لحاظ شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار