مدیران خودروعصر اعتبار

انحلال ۱۱۰ تعاونی مسکن در زنجان

عصر ساختمان- مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه در نتیجه پالایش تعاونی‌های زنجان تعداد آنها به یک هزار و ۸۰۰ عدد رسیده است، گفت: همچنین در این طرح پالایش ۱۱۰ تعاونی مسکن نیز منحل شده است.

انحلال ۱۱۰ تعاونی مسکن در زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، حمید دنیایی اظهار کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار تعاونی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین افزایش مشارکت‌های دسته جمعی و گروهی، اقدام به بهره‌‎گیری از ظرفیت آنها در امور گروهی شده است.

    وی با اشاره به تعیین راهبردهای هفت‌گانه تعاون افزود: این راهبرد به منظور ساماندهی وضعیت تعاونی‌های غیر فعال در استان با شناسایی تعاونی‌ها و دسته‌بندی آن‌ها عملیاتی و اجرایی شده است.

    مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح پالایش تعاونی‌های زنجان اضافه کرد: در همین زمینه به صورت مستمر پالایش تعاونی‌‎ها انجام شده و تعدادی از تعاونی‌ها که غیرفعال و یا نیمه فعال بودند، تعیین تکلیف شده‌اند.

    دنیایی با اشاره به اینکه پالایش تعاونی‌های استان به منظور فعالیت بهتر آنها و استفاده بهتر از ظرفیت این بخش صورت گرفته است، اضافه کرد: طی سنوات گذشته تعداد تعاونی‌های فعال و غیرفعال استان به 4 هزار عدد می‌رسید که در نتیجه پالایش‌های انجام شده تعداد آنها به یک هزار و 800 مورد رسیده است.

    مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح پالایش تعاونی‌های استان در بخش‌های مختلف پالایش شده است، تصریح کرد: در نتیجه این پالایش 110 تعاونی مسکن نیز منحل شد.

    وی با اشاره به نقش تاثیرگذار تعاونی‌ها در انجام امور گروهی و اقتصاد کشور افزود: بهره‌مندی از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در سند توسعه بخش تعاون و سایر اسناد بالا دستی نیازمند تعامل و همکاری تعاون‌گران و فعالان و صاحب نظران بخش غیر دولتی تعاون است که باید استفاده لازم از ظرفیت‌ها در این بخش به عمل آید.

     به منظور استفاده و شناسایی بهتر ظرفیت‌های بخش تعاون، نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های زنجان از 23 تا 28 مرداد ماه در مجموعه ورزشی کارگران دایر و در این نمایشگاه محصولات تولیدی شرکت‌های تعاونی شامل صنعتی، صنایع چوبی، محصولات کشاورزی، مواد غذایی، دارویی، صنایع دستی، عمران و مسکن، هنری، خدمات چاپی، تبلیغاتی و خدماتی دایر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار