مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

رفع مشکلات راه در البرز نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: رفع مشکلات راه در البرز نیازمند اختصاص اعتبارات ملی و استانی است.

رفع مشکلات راه در البرز نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ابوالفضل باقرنیا ظهر امروز در نشست با روسای پلیس راه و راهور استان البرز اظهار کرد: توسعه خدمات راه و شهرسازی در استان البرز به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور از اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

    وی ادامه داد: مسئولان نیز باید در این مسیر ما را در اجرای طرح‌های راه و شهرسازی یاری دهند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند اختصاص اعتبارات ملی و استانی هستیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی طرح‌های راه و شهرسازی را اجرای کنیم.

    باقرنیا تأکید کرد: استان البرز به عنوان یک استان معین به پایتخت، حجم ترافیک بسیار زیادی را تحمل می‌کند این در حالی است که اختصاص اعتبار برای رفع مشکل ترافیک جوابگوی این استان نیست.

    وی در ادامه سخنان خود رفع معضلات ترافیکی را در این استان مهم ارزیابی کرد و افزود: برای رفع ترافیک در جاده کرج ـ چالوس، محور نوجان ـ آتشگاه را ظرف کمتر از یک سال به بهره‌برداری رساندیم تا در زمان ترافیک مسافران بتوانند از این محور کمکی استفاده کنند.

    در ادامه این نشست رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز نیز طی سخنانی گفت: رفع مشکلات ترافیکی در استان البرز به عنوان یکی از مهمترین استان‌های کشور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

    وی ادامه داد: استان البرز با توجه به داشتن جاده چالوس همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و در بسیاری از مواقع این جاده با ترافیک بسیار زیاد مواجه است که مجبور به یک طرفه شدن این جاده می‌شویم.

    اکبری خاطرنشان کرد: در این راستا و برای رفع معضلات ترافیکی در راه‌های این استان باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود و اقدامات کارشناسی انجام گیرد.

    فرمانده پلیس راه استان البرز در ادامه به وجود سنگ‌های معلق در جاده‌های کوهستانی اشاره کرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان باید برای حل این معضل که بعضا جان مسافران را به خطر می‌اندازد چاره‌ای بیندیشد.

    در ادامه این نشست همچنین همایون شریفی فرمانده پلیس راهور استان البرز نیز طی سخنانی از کاهش 17 درصدی تصادفات از ابتدای سال جاری تا کنون در استان البرز خبر داد و بیان داشت:  کاهش این آمار نشان دهنده از بالا رفتن فرهنگ رانندگی در بین مردم است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار