مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۳۳۶ طرح در استان یزد به‌مناسبت هفته‌ دولت

عصر ساختمان- استاندار یزد با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در هفته دولت امسال، از افتتاح ۳۳۶ طرح ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۹۳ میلیارد ریال به‌مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.

افتتاح ۳۳۶ طرح در استان یزد به‌مناسبت هفته‌ دولت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «سیدمحمدمیرمحمدی» در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در استان یزد،‌ این هفته را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی و خصوصی دانست و اظهار کرد: طرح مسأله، بیان دستاوردها و شفاف‌سازی چشم‌انداز نهادهای اجرایی از جمله ضرورت‌های هفته دولت است.

    وی با اشاره ضرورت همبستگی و ایجاد زمینه مشارکت عمومی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: ‌لطمه زدن به اتحاد ملی از طریق متزلزل کردن سه قوای مجریه،‌ مقننه و قضائیه،‌ هدف اصلی مستکبران در دشمنی را نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    استاندار تصریح کرد: مجموعه نظام زمانی اقتدار دارد که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد و همه مردم در عرصه‌های مختلف، اقتدار خود را از ناحیه‌ی اقتدار نظام احساس کنند.

    میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید با ذکر توفیقات بخش دولتی و خصوصی،‌ عملکرد خود را برای مردم شفاف‌سازی و نسبت به ایجاد آرامش و تقویت روحیه اقشار مختلف اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: گزارش دو سال گذشته به صورت کتاب، آماده شده و به‌منظور ارائه به آحاد جامعه در اختیار همه کسانی که مرجع پاسخگویی به مردم هستند قرار می‌گیرد.

    این مقام مسئول با بیان این‌که شیوه‌های مشارکت و مردمی کردن مراسم‌ هفته دولت مورد ارزیابی ستاد برگزاری هفته دولت در استان یزد قرار می‌گیرد،‌ افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌های دولتی و خصوصی بکوشند با ایجاد زمینه مشارکت عمومی جامعه نسبت به ایجاد شور و نشاط عمومی در سطح استان اقدام کنند.

    استاندار در خصوص برنامه‌های هفته دولت امسال نیز گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد،‌ دیدار با چهره‌های عالی روحانیون استان،‌ ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف استان،‌ بازدید از طرح‌ها و افتتاح از طرح‌های آماده بهره‌برداری در همه‌ی شهرستان‌ها،‌ دیدار با خانواده شهدا،‌ رونمایی از کتاب سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد تحت‌عنوان «سفیر تدبیر و سرور امید»،‌ تهیه و انتشار کتاب عملکرد دو سال گذشته از شهریور 92 تا شهریور 94 با عنوان «ارمغان تدبیر و تدوین برنامه‌های سفر اعضای دولت به استان یزد»،‌ از جمله برنامه‌های در دستور کار ستاد برگزاری هفته دولت استان یزد است.

    وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال، 336 طرح ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 3093 میلیارد ریال،‌ 13 طرح بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری 1238 میلیارد ریال و 11 طرح مربوط به اتباع خارجی با اعتباری بالغ بر 49 هزار میلیون ریال،‌ افتتاح می‌شوند.

    میرمحمدی با تأکید بر اجرای برنامه‌های شاد و نشاط‌آور در تمام شهرستان‌های استان به‌مناسبت هفته دولت، خاطرنشان کرد: سخنرانی یکی از وزرای دولت تدبیر و امید در نماز جمعه مرکز استان و دیدار با نخبگان علمی و هنری از برنامه‌های تدوین شده در سفر برخی از اعضای هیئت دولت به استان در هفته دولت امسال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار