مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶ طرح عمرانی در شهرستان خدابنده

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده گفت: همزمان با هفته دولت ۲۶ فقره طرح و پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان خدابنده افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶ طرح عمرانی در شهرستان خدابنده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیرضا مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های به عمل آمده همزمان با هفته دولت 13 پروژه اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شهرستان خدابنده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه 13 پروژه مورد نظر شامل طرح‌های هادی روستایی و طرح‌های مسکونی است، خاطر نشان کرد: پروژه مسکونی 24 واحدی اشراق در شهر قیدار و پروژه مسکونی 14 واحدی کوثر در شهر سجاس طرح‌های مسکونی آماده افتتاح در هفته دولت به شمار می‌روند.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: این واحدهای مسکونی از محل آورده متقاضی احداث و پیش فروش شده بود.

    وی با بیان اینکه 11 فقره طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان خدابنده به بهره‌برداری خواهد رسید، اضافه کرد: این طرح‌ها در روستاهای موجود در بخش‌های افشار، مرکزی، سجاس و بزینه‌رود افتتاح می‎شوند.

    *کلنگ‌زنی 13 طرح در شهرستان خدابنده

    مقدم با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته همزمان با هفته دولت 13 طرح عمرانی شامل طرح‌های هادی روستایی در سطح شهرستان خدابنده کلنگ‌زنی خواهد شد، یادآور شد: این طرح‌ها در همه بخش‌های شهرستان کلنگ‌زنی و آغاز به کار می‎کنند.

    این مسؤول به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هادی در روستاهای ورجوشان، پس کوهان، اینجیک، شیخ آلو، چنگور، دلایر سفلی، آغوزلو، قمچه قای، توتورقان، کسیک و ... اشاره کرد و بیان داشت: گون دره، چیلاخور، قوجور، اینچه، نعلبندان، علی آباد، زرزر، زوینق، پاوند، برون، لاچوان،محمود آباد و دو تپه سفلی نیز روستاهایی از شهرستان خدابنده هستند که طرح‌های هادی آنها همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.

    *هزینه یک میلیارد تومانی برای طرح‌های هادی روستایی

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه مجموع اعتبارات هزینه شده در طرح‎‌های هادی آماده افتتاح در روستاهای مذکور از شهرستان خدابنده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو