مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش ۵۴ درصدی صدور پروانه‌ ساخت در تهران

عصر ساختمان- رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش ۵۴ درصدی صدور پروانه‌ ساخت گفت: تا امروز ۱۵ تفاهم‌نامه در حوزه مسکن منعقد شده است.

افزایش ۵۴ درصدی صدور پروانه‌ ساخت در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، آئین امضای هشت تفاهم نامه تامین 150 هزار واحد مسکونی در پایتخت با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و مسئولانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، پلیس، وزارت تعاون، وزارت ورزش، شستا، دانشگاه شریف، بنیاد ملی نخبگان و شرکت برنا تهاتر ایرانیان در شهرداری تهران برگزار شد.

    مهدی هدایت در این آیین با بیان اینکه تا امروز 15 تفاهم نامه امضا شده است، گفت: امروز تفاهم نامه 150 هزار واحد مسکن منعقد خواهد شد.

    رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: مبنای تمامی تفاهم نامه‌ها استفاده از ظرفیت دستگاه‌هایی است که با آن‌ها تفاهم نامه امضا می‌شود.

    وی اظهار کرد: در شهرداری تهران و در قرارگاه جهادی مسکن با سه راهبرد رفع موانع تولید مسکن، اعمال سیاست‌های تشویقی و ورود به حوزه تولید مسکن کار را پیش برده‌ایم.

    هدایت با اشاره به کاهش زمان صدور پروانه‌ها عنوان کرد: با سیاست های خوبی که اتخاذ شد شاهد جریان ساخت مسکن و نوسازی هستیم.

    رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: از سال 84 تا روزی که آقای زاکانی به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد، مجموعه نوسازی پنج هزار واحد را مدیریت کرده بود؛ این در حالی است که تا دو ماه آینده 20 هزار واحد عملیاتی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه شاهد افزایش صدور پروانه‌های شهرداری به بیش از 54 درصد هستیم، اظهار کرد: افرادی که موضوع مسکن را به این روز گرفتار کردند مطرح میکنند تولید مسکن منجر به افزایش جمعیت می شود؛ اما این اتفاق نیفتاد و اکثر واحدهای تولیدی صرف تخریب و بازسازی شده است.

    هدایت عنوان کرد: جمعیت 50 درصدی که در تهران مستاجر هستند گروه هدف قرارگاه جهادی مسکن هستند تا صاحبخانه شوند و طی هفته های آینده با وزارت رفاه، ورزش و وزارت علوم تفاهم نامه هایی را امضا خواهیم کرد.

    وی تاکید کرد: هر تفاهم نامه که امضا می شود تبدیل به پروژه خواهد شد و پیگیری ها تا صدور پروانه انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو