مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاوران املاک دماوند خبر داد:

افت ۸۵ درصدی خرید و فروش و رکود ۶۰ درصدی ساخت‌ و ساز در دماوند

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند از افت ۸۵ درصدی خرید و فروش و رکود ۶۰ درصدی ساخت ‌و ساز در این شهرستان خبر داد.

افت ۸۵ درصدی خرید و فروش و رکود ۶۰ درصدی ساخت‌ و ساز در دماوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  رضا میرزاکریمی با اشاره به وضع بازار مسکن در سال جاری در شهرستان دماوند اظهار کرد: در سال جاری 996 مباینامه، 396 اجاره‌نامه و چهار مورد پیش‌فروش ثبت شده است.

    وی ادامه داد: همچنین این موارد در سال جاری نسبت به سال گذشته در همین زمان رشد هفت‌ درصدی را در پی داشته است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند در خصوص افت خرید و فروش مسکن در این شهرستان تصریح کرد: خرید و فروش مسکن در سال جاری نسبت به سال‌های 90 و 91 رکود 85 درصدی را داشته است.

    میرزاکریمی با اشاره به رکود ساخت‌ و ساز در شهرستان دماوند گفت: ساخت و ساز در سال جاری در این شهرستان نسبت به سال‌های 91، 92 و 93 کاهش 60 درصدی را داشته است.

    وی در خصوص صدور پروانه کسب نیز افزود: صدور پروانه کسب در اتحادیه املاک شهرستان دماوند در سال جاری نسبت به دو سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند با اشاره به ابطالی‌های پروانه کسب مشاوران املاک در شهرستان دماوند نیز بیان کرد: از سال 94 تاکنون حدود 200 پروانه کسب ابطال شده است که این رقم نسبت به سال‌‌های گذشته 90 درصد افزایش داشته است.

    میرزاکریمی در خصوص دلایل افزایش ابطال پروانه کسب مشاوران املاک در شهرستان دماوند تصریح کرد: اکثر این افراد به خاطر مشکلاتی همچون مالیات و رکود در این بازار پروانه‌های کسب خود را ابطال کردند.

    وی در خصوص تعداد افرادی که فاقد پروانه کسب هستند، گفت: حدود 40 الی 50 مورد از اعضای اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران شهرستان دماوند فاقد پروانه کسب هستند که اخطارهای لازم در این زمینه داده شده است که اگر نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نکنند، اقدامات لازم جهت پلمپ واحد آنها انجام خواهد شد.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند در خصوص برگزاری کلا‌س‌های آموزشی برای کسب پروانه تخصصی افزود: در راستای آموزش به اعضای اتحادیه و کسب پروانه تخصصی ظرف چند ماه آینده کلاس‌های آموزشی در این زمینه برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار