مدیران خودروعصر اعتبار

بخشدار مرکزی ایجرود خبر داد:

جلوگیری از ساخت و ساز در مناطق غیرمحدوده ایجرود

عصر ساختمان- بخشدار مرکزی ایجرود از افزایش نظارت و بازرسی بر ساخت‌و سازهای روستایی خبر داد و گفت: از ساخت‌ و ساز در مناطق غیرمحدوده ایجرود جلوگیری به عمل می‌آید.

جلوگیری از ساخت و ساز در مناطق غیرمحدوده ایجرود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیروس رستمی اظهار کرد: به دلیل طولانی بودن روند اخذ پروانه ساختمانی، تمایل روستاییان برای کسب مجوز کاهش یافته و انجام این کار سبب دیده شدن ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ایجرود شده است.

    وی با بیان اینکه دهیاری‌ها باید در راستای برطرف شدن پروسه طولانی صدور مجوز اقدامات لازم را به عمل آورند، گفت: با انجام این کار می‌توان از ساخت‌و ساز در مناطق غیرمحدوده جلوگیری به عمل آورد.

    بخشدار مرکزی ایجرود با بیان استفاده از تجهیزات دهیاری در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: باید اقدامات لازم برای رعایت اصول بهداشتی و حفظ محیط زیست در روستاها انجام شود.

    وی با اشاره به طولانی بودن روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عدم تمایل مردم روستایی به اخذ پروانه عنوان کرد: هر یک از دهیاران باید نسبت به بیمه ماشین‌آلات دهیاری اقدام کنند.

    رستمی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای صدور کارت شناسایی دهیاران تا هفته آینده به عمل می‌آید که هر یک از دهیاران نیز باید برای ارائه گزارش‌های ماهانه خود اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه در روستاهای فاقد ساختمان دهیاری با اجاره محلی نسبت به ایجاد فضا اقدام شود، ابراز کرد: با اجاره محلی برای استقرار دهیاری فضای لازم ایجاد می‌شود.

    بخشدار مرکزی ایجرود ادامه داد: باید هر یک از دهیاران برای اخذ عوارض زباله و دوره‌گردها در سطح روستاها تدابیر لازم را بیاندیشند.

    وی با اشاره به کنترل و نظارت دهیاران بر ساخت و سازهای داخل و خارج از محدوده روستاها گفت: باید در راستای جلوگیری از انجام ساخت و سازها در مناطق خارج از محدوده اقدامات لازم به عمل آید.

    رستمی به لزوم همکاری و مشارکت هر چه بیشتر ادارات در راستای قطع انشعابات ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد: در تلاش هستیم با انجام این کار اقدامات لازم برای ساخت و سازهای مجاز انجام گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار