مدیران خودروعصر اعتبار

امسال در فارس صورت می‌گیرد؛

ساماندهی مسائل مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: مسائل مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان امسال باید ساماندهی شود.

ساماندهی مسائل مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عطاءالله زمانی در بازدید از پروژه مسکن مهر جنت شهر داراب که با حضور مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب و رئیس گروه فنی اجرایی این بنیاد صورت گرفت بر لزوم مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی مسائل مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در این استان تا پایان امسال تأکید کرد و اظهار داشت: استان فارس در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت حدود 29 هزار سهمیه مسکن مهر داشته که 26 هزار واحد آن به اتمام رسیده و بین دو تا 3 هزار واحد نیز توسط تعاونی‌های مسکن در حال احداث و واگذاری است.

    وی ادامه داد: در این بخش عدم تطبیق آورده بیشتر مشهود است و کسانی که متقاضی مسکن مهر بوده‌اند توان پرداخت آورده خود را ندارند و واگذاری‌ها را با مشکل مواجه کرده‌اند.

    زمانی گفت: حدود یک‌هزار واحد مسکن مهر نیز با استفاده از تسهیلات بانکی به‌صورت خودمالکی در حال احداث است که مشکلات کمتری دارند و نیاز به تأمین زیرساخت‌های اولیه ندارند که به نظر می‌رسد تا پایان امسال عمده مشکلات مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان فارس رفع شود و این واحدها به سرانجام مطلوب برسد.

    وی با تاکید بر لزوم تسریع در احداث تأسیسات زیربنایی مسکن مهر خواستار اتمام آسفالت معابر اصلی مسکن مهر جنت‌شهر تا پایان سال جاری شد.

    به گزارش فارس، پروژه مسکن مهر جنت‌شهر در سال 86 در زمینی به مساحت حدود 80 هکتار در شمال این شهر به‌صورت اسکلت بنایی در گروه‌های انفرادی و تعاونی شروع به‌کار کرد و منازل تک‌واحدی 920 قطعه‌ای ساخت‌وساز شده که از این تعداد 750 قطعه پایان کار دریافت کرده است.

    همچنین تعداد قطعات دوواحدی 786 واحد به‌صورت دوطبقه اجراشده که از این تعداد بالغ‌بر 200 واحد پایان کار دریافت کرده‌اند.

    مبلغ وام این پروژه 250 میلیون ریال در قالب مسکن مهر و با سود چهار درصد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار