مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد:

برخورداری روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان سمنان از نعمت برق

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از برخورداری روستاهای بالای ۱۰ خانوار این استان از نعمت برق با تلاش متخصصان صنعت برق خبر داد.

برخورداری روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان سمنان از نعمت برق
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار داشت: بهره‌برداری از 99 پروژه برق‌رسانی با اعتبار هزینه شده 48 میلیارد و 551 میلیون ریال در هفته دولت انجام می‌شود و از این تعداد پروژه، 14 طرح مربوط به تأمین و بهسازی روشنایی معابر با مبلغ 3 میلیارد و 878 میلیون ریال است.

    وی تصریح کرد: 61 پروژه با مقدار هزینه شده 33 میلیارد و 95 میلیون ریال هم در حوزه احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در سراسر استان داریم که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: 24 فقره پروژه هم برای بهینه‌سازی و همچنین توسعه و نصب ایستگاه‌های توزیع برق به‌منظور تأمین برق مشارکتی و بهینه‌سازی مصرف برق داریم که مبلغ هزینه‌شده برای آنها، 11 میلیارد و 578 میلیون ریال است.

    موسوی‌زاده بیان کرد: در حوزه کمیته‌های عمرانی که بهینه‌سازی و روشنایی معابر را در دستور کار دارد، 17 پروژه داریم که با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد و 463 میلیون ریال اعتبار عملیات اجرایی آنها مقارن با هفته دولت در استان سمنان آغاز خواهد شد.

    وی تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح‌های برق‌رسانی در هفته دولت آغاز می‌شود و دستاوردهایی نیز در دولت یازدهم داشتیم که جمع سرمایه‌گذاری که در فقط توزیع برق استان شده است، در طی سه سال عمر دولت تدبیر و امید، بیش از 730 میلیارد ریال فقط در حوزه عمرانی است.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: این سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان سمنان صورت گرفته است.

    موسوی‌زاده ادامه داد: احداث 595 هزار شبکه انرژی برق که حدود 60 کیلومتر شبکه توزیع برق بوده و نصب 563 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان در این مدت انجام شده است.

    وی تصریح کرد: قدرت و توان این واحدهای توزیع، 71 هزار کیلووات آمپر است؛ برق‌رسانی به دو روستای استان سمنان نیز در این مدت انجام گرفت و یک روستا در شهرستان سمنان و یک روستا هم در شهرستان مهدی‌شهر در ورودی منطقه پرور برق‌دار شدند.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: روستاهای بالای 10 خانوار استان سمنان از نعمت برق برخوردار هستند و به‌نوعی می‌توان گفت امروز کل روستاهای دارای سکنه استان سمنان از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

    موسوی‌زاده بیان کرد: نصب 14 هزار و 59 دستگاه سرچراغ روشنایی معابر با توان‌های مختلف از 50 تا 250 وات نیز در استان سمنان انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار