مدیران خودروعصر اعتبار

احداث ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای چند معلول

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن در حال احداث بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای چند معلول است‌.

احداث ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای چند معلول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز فتاح گفت: از میدان نفتی گلخاری که شرکت‌های بنیاد مستضعفان حفاری 15 حلقه چاه نفت به عمق 2800 متر را در این میدان برعهده دارند بازدید  شده است که با توجه به اینکه حفاری 3 حلقه چاه به اتمام رسیده و مابقی نیز طی 2سال آینده تمام می‌شود، بهره‌برداری از این چاه‌ها 25 تا 30 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه می‌کند.

    رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: ما علاوه بر گلخاری، در احداث فاز 14 پارس جنوبی که به‌زودی میزبان رئیس جمهور خواهد بود مشارکت داشتیم و قرارداد یک طرح بزرگ پتروشیمی در عسلویه را نیز منعقد کردیم که تاثیر بسیاری در اشتغال و تولید استان بوشهر دارد.

    او با بیان اینکه بنیاد در حوزه بندری بندر بوشهر فعال است گفت: در این سفر تقاضاهایی برای مشارکت اقتصادی بیشتر بنیاد از سوی مسولان استان مطرح شد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    فتاح با اشاره به برنامه‌های بنیاد مستضعفان و اقدامات این بنیاد برای حمایت از محرومان  گفت: بنیاد مستضعفان در کنار فعالیت‌های اقتصادی، اقداماتی را برای حمایت از محرومان استان دارد و در شهرستان دشتستان نیز به عنوان منطقه هدف طرح محرومیت‌زدایی بنیاد حضور داریم.

    او ادامه داد: بنیاد مستضعفان با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن در حال احداث بیش از 1300 واحد مسکونی با هدف خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد، خانواده‌های دارای چند معلول و محرومان فاقد پوشش حمایتی در این استان است که از این تعداد، 678 واحد تحویل و یا در شرف تحویل به  آنها است.

    رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در سفر امروز نیز مصوب شد 545 واحد مسکونی دیگر نیز به این تعداد اضافه شود و امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبه، علاوه بر خانه‌دار شدن تعداد بیشتری از خانواده‌های محروم استان، تمام خانواده‌های دارای چند معلول  نیز صاحب‌خانه می‌شوند.

    او با اعلام اختصاص بیش از 42 هزار بسته معیشتی و لبنی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند استان طی یکسال گذشته گفت: علاوه بر این موارد بنیاد مستضعفان در تامین جهیزیه 300 عروس بوشهری تحت پوشش بهزیستی مشارکت می‌کند.

    فتاح با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای حمایت از اشتغال برنامه ویژه‌ای را دنبال می‌کند گفت: بنیاد مستضعفان طی  امسال مبلغ 42 میلیارد تومان را برای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال  اختصاص داده و در این سفر نیز مقرر شد 20 میلیارد تومان دیگر به این مبلغ افزوده شود.

    رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه از خرید یک دستگاه آمبولانس، کمک به یک بیمارستان، یک مرکز درمانی، احداث زمین چمن مصنوعی و تخصیص 10 میلیارد تومان برای تکمیل برخی از ‌پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان به عنوان منطقه هدف محرومیت‌زدایی بنیاد  خبر داد.

    او گفت: ما در بنیاد مستضعفان آماده‌ایم که در صورت نیاز استان، زمین‌های در اختیارمان را که قابلیت کاربری آموزشی، درمانی و عمومی همچون نهضت ملی مسکن داشته باشد برای خدمت‌رسانی بیشتر واگذار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو