مدیران خودروعصر اعتبار

رفع ممنوعیت ساخت وساز در حریم شهرها برای مالکان دارای اراضی

عصر ساختمان- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در قالب توافق با بخش خصوصی اراضی پروژه های نهضت ملی مسکن تامین و ممنوعیت ساخت وساز در حریم شهرها برداشته شده است.

رفع ممنوعیت ساخت وساز در حریم شهرها برای مالکان دارای اراضی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای ارسلان مالکی گفت: آماده توافق با بخش خصوصی برای تامین زمین پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم ودر این بین مالکان دارای اراضی واقع در حریم ها از امتیازات بسیار ویژه ای از جمله رفع ممنوعیت ساخت وسازها برخوردار خواهندشد.

    به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن،  صاحبان اراضی که در محدوده شهرها و در حریم شهرها دارای مالکیت هستند، در صورتی که خود مالکان تمایل داشته باشند در اراضی آنها ساخت وساز یا فعالیت عمرانی صورت گیرد  تمامی  محدودیت و ممنوعیت های قانونی آنها برداشته می شود .

    مالکی گفت: پیش از این  برای ساخت وساز و  فعالیت عمرانی در محدوده های  شهری ممنوعیت وجود داشت، اما قانون گذار به ما اجازه داده است که بتوانیم از این اراضی طبق توافقی که با بخش خصوصی و با مردم انجام می دهیم در راستای  پروژه های نهضت ملی استفاده کنیم.

    سرپرست نهضت ملی مسکن تاکید کرد: اجرای این طرح به این صورت است که بخشی از اراضی  دارای قابلیت ساخت وساز ودارای کاربری  به محدوده شهرها الحاق  شده  و در اختیار مالک قرار دهیم و بخشی از زمین ها هم در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی