مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر کشور: دولت عزم جدی برای تحویل ۴میلیون مسکن دارد

عصر ساختمان- وزیر کشور گفت: دولت برای تحویل ۴میلیون مسکن ملی به‌تفکیک مسکن روستایی و شهری عزم جزم جدی دارد.

وزیر کشور: دولت عزم جدی برای تحویل ۴میلیون مسکن دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، احمد وحیدی در بدو ورود به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی بازدید خواهیم کرد و مشکلات بررسی و تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرداری در نشستی بررسی خواهد شد، عنوان کرد: در نشست با فرمانداران نیز معضلات و مشکلات بررسی خواهد شد.

    وحیدی با تاکید بر اینکه با جدیت مشکل عدم اجرای مسکن ملی در یاسوج پیگیری و تعیین تکلیف می‌شود، افزود: دولت برای تحویل 4 میلیون مسکن ملی به تفکیک مسکن روستایی و شهری عزم جزم جدی دارد و رئیس جمهور نیز بر این مهم تاکید دارد.

    وی استانداران و فرمانداران را ملزم به پیگیری مشکلات اجرای مسکن ملی دانست و تاکید کرد: تعیین و تخصیص زمین مرحله اول طرح بوده که انجام گرفته، و هر بخش از پروژه درصدی پیشرفت داشته است.

    وزیر کشور بیان کرد: مراقب از جنگل ها و مراتع همزمان با آغازین فصل گرما ضروری است.

    بازدید وزیر کشور از روند طرح نهضت ملی مسکن در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

    احمد وحیدی در بازدید از سایت طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج آخرین روند این طرح در مرکز استان را مورد بررسی قرار داد.

    عیسی شهامت در این بازدید ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان به وزیر کشور گفت: حدود 9 هزار نفر از متقاضیان در مرکز استان است که تاکنون ساخت 552 واحد آغاز شده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج با مشکل زمین مواجه هستیم و امیدواریم با کمک مسئولان کشوری این مشکل در مرکز استان رفع شود.

    وحیدی پس از گزارش معاون عمرانی و استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات لازم در جهت تسریع در ساخت طرح نهضت ملی مسکن را صادر کرد.

    وحیدی وزیر کشور در بازدید از سایت نهضت ملی مسکن جهاد یاسوج عنوان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمین‌های کشاورزی خلاف قانون است و باید به این مورد توجه شود.

    وحیدی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در سایت جهاد، ابراز کرد: این طرح باید در 6 یا هفت طبقه اجرا می شد تا مسکن های بیشری در این طرح گنجانده می شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار