مدیران خودروعصر اعتبار

صدور سه میلیون و ۹۰۸ هزار سند مالکیت روستایی

عصر ساختمان- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صادر شدن سه میلیون و ۹۰۸ هزار و ۵۰۲ جلد سند روستایی از ابتدای تشکیل این بنیاد تاکنون و تحویل آن به روستاییان خبر داد.

صدور سه میلیون و ۹۰۸ هزار سند مالکیت روستایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، غلامرضا صالحی با بیان اینکه سند روستایی به نوعی هویت بخشی به مالکیت خصوصی است، گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد تاکنون سه میلیون و 572 هزار و 180 سند روستایی و 336 هزار و 322 فقره سند برای شهرهای زیر 25 هزار نفر و درمجموع سه میلیون و 908 هزار و 502 جلد سند توسط بنیاد صادر و تحویل داده شده است.

    معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه همچنین تاکنون طرح بازنگری در 30 درصد روستاهای کشور اجرا شده است، تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه طرح بازنگری در 100 درصد روستاها اجرایی خواهد شد.

    وی بهسازی بافت‌های با ارزش روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف حفظ این بافت‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، طرح‌های گردشگری در 172 روستا هدف و بهسازی بافت با ارزش روستایی در 120 روستا تهیه و آماده شده است.

    صالحی با بیان اینکه طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی در 87 روستا تاکنون اجرایی شده است، بیان داشت: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای این طرح، حفظ هویت معماری و بومی منطقه با شرایط خاص هر روستا بوده و هست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی