مدیران خودروعصر اعتبار

وزارت راه و شهرسازی:

بنگاه‌های غیرمجاز املاک در پردیس پلمب شد

عصر ساختمان- وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: تعدادی بنگاه املاک غیرمجاز با حضور نمایندگانی از بازرسی اصناف، رئیس اتحادیه املاک شهرستان پردیس و رییس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های شرق استان تهران در پردیس پلمب شد.

بنگاه‌های غیرمجاز املاک در پردیس پلمب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، امروز سه‌شنبه در ادامه گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز در شهرستان پردیس، دفاتر غیرمجاز و متخلف مشاوران املاک توسط تعزیرات حکومتی پلمپ شدند.

    در روزهای گذشته نیز در گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز به واحدهایی که جواز کسب نداشتند، اخطار ماده 27 قانون‌ نظام صنفی داده شده بود که ظرف مدت ده روز نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند؛ بنابر این گزارش گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز در روزهای آینده نیز در نقاط مختلف فعال خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، دریافت کد رهگیری بدون پرداخت هزینه اضافی در قبال آن، دریافت حق کمیسیون طبق تعرفه ابلاغی و صدور رسید در قابل پرداخت حق کمیسیون از مواردی است که باید مراجعه کنندگان به مشاوران املاک مد نظر داشته باشند.

    شهروندان می توانند از مشاوران املاکی که طبق ضوابط و موارد ابلاغی عمل نمی کنند مشخصات آنها را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی