مدیران خودروعصر اعتبار

روند ثبت‌نام و دریافت زمین مشمولان قانون جوانی جمعیت تسهیل شد

عصر ساختمان- روند ثبت‌نام، پالایش و پیگیری اخذ زمین برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر مشمول قانون جوانی جمعیت در جلسه کارگروه زمین و مسکن ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی و با مساعدت معاونت مسکن تسهیل شد.

روند ثبت‌نام و دریافت زمین مشمولان قانون جوانی جمعیت تسهیل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، جلسه کارگروه زمین و مسکن ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت و راه و شهرسازی برای بررسی روند اجرایی ماده 3 و 4 قانون جوانی جمعیت برگزار شد.

    «ابوالفضل نوروزی» مشاور وزیر و سرپرست دفتر اقتصاد مسکن از سرعت گرفتن تشکیل پرونده‌های متقاضیان، پالایش، تخصیص و تحویل زمین به متقاضیان خبر داد و گفت: تمام سعی ما در این مدت حل مشکلات و ابهامات قانونی در این طرح بوده و امروز می‌توانیم اعلام کنیم که سال 1402 سال سرعت گرفتن تحویل زمین به متقاضیان خواهد بود.

    وی افزود: نگاه وزارت راه و شهرسازی، نگاه تکلیف‌مدارانه به این موضوع بوده و همکاران بایستی تلاش مضاعفی را در سال جاری انجام داده تا هر چه سریع‌تر خانواده‌های مشمول طرح، طعم شیرین این خدمت کم‌نظیر که توسط دولت سیزدهم در حال اجرا است را بچشند.

    «محمدصادق مرادی» دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را حیاتی و مهم دانستند و ما نیز باید به همین شکل به این قانون نگاه کنیم.

    وی با اشاره به بالا رفتن سرعت اجرای قانون جوانی جمعیت در دوره جدید وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: رصد دقیقی بر عملکرد همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل از سوی وزیر اعمال می‌شود.

    دبیر جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان سازمان‌ها و ادارات کل خواست تا در خصوص ارائه گزارش‌های برخط و اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد اهتمام بیشتری داشته باشند.

    مرادی از بازرسی متناوب دبیرخانه از استان‌ها و سازمان‌های تابعه نیز خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی در سال 1402 اجرای قوانین جوانی جمعیت خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال 1400 لازم‌الاجرا شده که مهم‌ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی تخصیص زمین رایگان به خانواده‌های دارای 3 فرزند و بیشتر است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار