مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی وزارت کشور:

مسکن با کیفیت و در خور شأن مردم بسازیم

عصر ساختمان- مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی وزارت کشور بر لزوم توجه به کیفیت ساخت مسکن در طرح ملی نهضت مسکن تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از مصالح مناسب، مسکن با کیفیت و در خور شأن مردم بسازیم.

مسکن با کیفیت و در خور شأن مردم بسازیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا ، وحید قربانی 25 خردادماه در جلسه شورای مسکن استان سمنان که با حضور مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی وزارت کشور، نوروزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی ، سرلک، مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران شهری وزارت راه و شهرسازی ،مذنب، مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی، صادقیان، مشاور رئیس سازمان ملی زمین و مسکن ، هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران اجرایی و ستادی استان برگزار شد با تاکید بر لزوم تسریع در آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در حوزه مسکن لازم است با تلاش مضاعف موانع احتمالی موجود به سرعت برطرف گردد تا خانواده ها هر چه سریعتر مسکن خود را تحویل گیرند.

    وی با بیان اینکه رئیس جمهور بر اجرای پروژه های نهضت مسکن تاکید ویژه دارد، ادامه داد: رئیس جمهور اقدامات و عملکردهای حوزه مسکن را به دقت نظارت کرده و جلسات شورای عالی مسکن نیز به طور منظم‌ برگزار خواهد شد و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم تمام توان خود را جهت تسریع بخشیدن به ساخت مسکن تعیین شده به کار بگیریم.

    مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی وزارت کشور افزود: خوشبخانه در فضای ملی و همچنین شورای عالی مسکن این همدلی وجود دارد تا مسکن برای مردم‌ واجد شرایط به سرعت احداث گردد و در استان سمنان نیز با حضور استاندار بدون شک این امر محقق می‌گردد.

    وی به لزوم ساخت مسکن در روستاها اشاره و تصریح کرد: در بحث الحاق زمین و تامین زمین برای ساخت مسکن روستایی و با طرف شدن موانع فعلی، امید زندگی در روستاها و همچنین بازگشت به روستاها افزایش می‌یابد.

    همچنین سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان گفت: با وفاق و همدلی که در استان وجود دارد بدون شک در حوزه مسکن و در جهت تحقق شعار رئیس جمهور به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

    وی با قدیر از همراهی بانک ها با استانداری سمنان افزود: بانکهای استان در بحث پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در کشور مقام دوم را کسب کرده اند و لازم است با تلاش جهادی در حوزه مسکن نیز حائز رتبه های برتر در سطح  کشور شویم.

    استاندار سمنان از توجه به ساخت مسکن در مناطق روستایی و شهرهای کم جمعیت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان سمنان در بحث پرداخت تسهیلات مسکن در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو