مدیران خودروعصر اعتبار

تعریف سرفصل جدید وام احیای بافت فرسوده در شورای پول و اعتبار

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی از تعریف سرفصل جدید تسهیلات، مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده برای اولین بار با تصویب و ابلاغ در شورایعالی پول و اعتبار خبر داد.

تعریف سرفصل جدید وام احیای بافت فرسوده در شورای پول و اعتبار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش  در نشست هم‌اندیشی معاونین شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استانها با تاکید بر اجرای بسته تشویقی 19‌ بندی، اظهار کرد: اجرای بسته تشویقی شهرسازانه 19بندی، افزایش تسهیلات بانکی و کاهش نرخ سود آن در بافت‌های فرسوده  منجر به رونق و شتاب بخشی یکی از پنج خط اصلی نهضت نوسازی مسکن در شهرها می‌شود.

    وی افزود: لازم است معاونان استانی با تشکیل جلسات توجیهی و تبیینی در استانداری‌ها وشهرداری‌ها ضمن تشریح این بسته تشویقی عملیاتی کردن آن در تمام شهرها را در دستور کار قرار دهند و نیز با  ارایه پشنهادات جدید نسبت به افزایش مشوق‌ها و تکمیل این بسته اقدام کنند.

    وزیر راه و شهرسازی از  تعریف سرفصل جدید تسهیلات، مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده برای اولین بار با تصویب و ابلاغ در شورایعالی پول و اعتبار خبر داد و بر کاهش نرخ سود تسهیلات در بافت فرسوده تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی