مدیران خودروعصر اعتبار

با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان در هفته دولت

۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان کلاله از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، نصرت برزگر ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت 45 طرح عمرانی با اعتبار 24 میلیارد و 471 میلیون تومان افتتاح می‎شود.

    وی همچنین از افتتاح هفت طرح اقتصادی با اعتبار 12 میلیارد و 297 میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان کلاله خبر داد و در خصوص مهمترین پروژه‎های عمرانی تصریح کرد: گازرسانی به 10 روستا در هفته دولت خواهیم داشت که طی آن 6 هزار و 400 نفر از نعمت گاز بهره‎مند می‎شوند و در این راستا 8 میلیارد تومان هزینه شده است.

    * طرح‎های اقتصادی زمینه اشتغالزایی 22 نفر را فراهم کرده است

    فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه بزرگترین کلنیک تخصصی در این شهرستان راه‎اندازی شده است، افزود: سه کلنیک تخصصی و مجوز چهار مرکز بهداشت درمانی برای شهرستان کلاله اخذ شد که سه مرکز بهداشت با اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان محقق شده است و چهارمین مرکز تا یک ماه آینده آماده بهره‎برداری است.

    برزگر؛ کارخانه آرد کوثر در شهرک صنعتی گلستان در مجموعه ناحیه کلاله را یکی دیگر از مهمترین طرح‎های اقتصادی این شهرستان بیان کرد و گفت: بخش خصوصی سرمایه‎گذار این کارخانه بوده است برای این پروژه اقتصادی 10 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری شده و اشتغالزایی 10 نفر فراهم شده است.

    وی با بیان اینکه در هفته دولت آغاز عملیات اجرایی 10 طرح در شهرستان کلاله کلید خواهد خورد مهمترین پروژه این بخش را انتقال آب شرب عنوان کرد و افزود: مجموعه طرح‎های اقتصادی زمینه اشتغالزایی 22 نفر را فراهم کرده است.

    * 2 میلیارد تومان در حوزه گردشگری کلاله مصوب شد/ بیش از 50 درصد اعتبارات در خالد نبی هزینه می‎شود

    فرماندار شهرستان کلاله؛ پرهیز از کارهای هیجانی و تاکید بر اقدامات منطقی را اولویتی مهم خواند و در خصوص وضعیت جذب سرمایه‎گذار در این شهرستان گفت: باید پیش‎زمینه‎های جذب سرمایه‎گذار فراهم و زیرساخت‎ها مهیا شود، حمل و نقل مورد توجه باشد و تسهیلات قوی اخذ شود.

    برزگر یکی از تفاوت‎های گرگان و کلاله را در عدم توازن تامین زیرساخت‎های دو شهرستان دانست و اظهار کرد: زمانی که بازده و توجیه سرمایه‎گذاری در گرگان نسبت به کلاله بهتر و بالاتر است چه توجیهی برای سرمایه‎گذار وجود دارد که سرمایه‎اش را در کلاله هزینه کند بنابراین نیاز است به شرق گلستان توجه ویژه شود.

    وی راه‎اندازی فرودگاه کلاله را در رونق اقتصادی این شهرستان بااهمیت خواند و گفت: توجه به گردشگری نیز می‎تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد، امامزاده خالد نبی نیز یکی از ظرفیت‎های جذب گردشگر داخلی و خارجی است که در سال جاری حدود 2 میلیارد تومان در حوزه گردشگری کلاله مصوب شد که بیش از 50 درصد این اعتبارات در حوزه خالد نبی هزینه می‎شود.

    * کشتارگاه طیور کلاله با 12 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی راه‎اندازی شد

    فرماندار شهرستان کلاله بیان کرد: یکی از بهترین کشتارگاه‎های طیور استان گلستان با بیش از 12 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در شهرستان کلاله راه‎اندازی شده است.

    برزگر توجه به بخش زیرساختی و آرامش روانی را در جذب سرمایه‎گذار مهم خواند و افزود: در بخش‎های کشاورزی، باغداری و گردشگری اگر همین روالی که امسال در پیش گرفتیم با قوت جدی‎تری پیگیری شود همچنین با تغییر شاخص‎های مالی و تخصیص آن، وضعیت بهتری در انتظار شهرستان کلاله خواهد بود و تردید نداشته باشید که خودبه خود سرمایه‎گذاران خاصی را خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار