مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار خوزستان:

ساماندهی مشاوران املاک با جدیت انجام شود

عصر ساختمان- استاندار خوزستان گفت: باید فعالیت مشاوران املاک در استان با جدیت ساماندهی شود.

ساماندهی مشاوران املاک با جدیت انجام شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مسکن خوزستان که امروز، 4 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول، برای یک‌ بار بنگاه‌های مشاوران املاک که غیر قانونی هستند را تعطیل کنند و در این زمینه یک همیت و وحدت رویه ایجاد شود.

     وی افزود: بسیاری از گرانی‌های زمین مربوط به همین مشاوران املاکی است که غیرقانونی هستند و براساس قوانین عمل نمی‌کنند.

    استاندار خوزستان گفت: اتحادیه مشاوران املاک در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان باید یک سقف برای تعداد مشاوران املاک در نظر بگیرد و البته پروانه جدید نیز صادر کنند تا با مشکل مواجه نشویم اما باید تعداد مشاوران املاک براساس نیاز مشخص شود.

    طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور تعیین‌تکلیف شود

    حسینی محراب عنوان کرد: باید جریان فعالیت مشاوران املاک در استان خوزستان مثل پایتخت با جدیت ساماندهی شود. این اقدام تاکنون خوب بوده است اما هنوز راضی‌کننده نیست.

    وی با اشاره به بحث تامین زمین برای احداث پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید اقداماتی انجام دهد تا در پایان شهریورماه کل تعهدات استان در بحث ساخت کل 288 هزار واحد نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف و زمین مورد نیاز این تعداد واحد تامین شود.

    لزوم ورود ادارات به طرح ملی نهضت مسکن

    استاندار خوزستان با اشاره به تعاونی‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات افزود: در همه شهرهای استان خوزستان باید تعاونی‌های ادارات و همه بخش‌های دولتی و خصولتی در جهت نهضت ملی مسکن فعالیت کنند و برای کارمندان خود مسکن بسازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی