مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ایجاد ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی با همکاری بخش خصوصی

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ساخت ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهر ساحلی، گفت: نیازمند همکاری بخش خصوصی برای رسیدن به این هدف هستیم.

ایجاد ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی با همکاری بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «علیرضا جعفری» روز شنبه در حاشیه بیست و سومین در نمایشگاه صنعت ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگاران، ایجاد شهرهای جدید و با کیفیت را یکی از اولویت‌ها عنوان کرد و افزود: هدف ما این است که شهرهای جدید در کنار برخورداری از زیرساخت‌ها، به عنوان سکونتگاه‌های جدید با کیفیت شناخته شوند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده از تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساخت و ساز را از دیگر اولویت‌ها در ساخت شهرهای جدید عنوان کرد.

    وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنعت ساختمان، توان داخلی صنعتگران به نمایش گذاشته شده، بر استفاده از ایده‌ها و مصالح باکیفیت و استاندارد تاکید کرد و گفت: هدف ما این است که زندگی مردم در شهرهای جدید در کنار داشتن کیفیت با آرامش نیز توامان باشد که یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا فرهنگ استفاده از فناوری های نوین در کشور گسترش یابد، بیان کرد: ظرفیت‌های بهره مندی از مصالح ساختمانی با کیفیت در باید پیاده سازی شود که نیازمندیم قراردادهایی با پیمانکاران به امضا برسد تا در آن استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در تولید انبوه ملاک عمل باشد.

    جعفری با تاکید بر اینکه امکان فعالیت صنعتکاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم شده است، گفت: ارائه خدمات عمومی، عمرانی، شهری و سایر خدمات رو بنایی و زیربنایی برای توسعه پایدار در برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است.

    وی تصریح کرد: از صنعتگران و صاحبان ایده دعوت می‌کنیم تا در تولید مسکن همراه دولت باشند، چرا که برنامه دولت برای تاسیس 50 شهر جدید و 27 شهرک ساحلی نیازمند همکاری بخش خصوصی است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور 77 نقطه با یک کار جهادی انقلابی در مرحله اجرا قرار گرفته که در این صورت همه ظرفیت تولیدکنندگان ما در بخش‌های عمرانی فعال خواهد شد.

    جعفری گفت: این نقطه رشد تولید است و در ادامه آن مهار تورمی را شاهد خواهیم بود. با بسترسازی در این فضا امکان فعالیت صنعتگران در حوزه مسکن رونق خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی