مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با چهار فقره سرقت در زنجان

عصر ساختمان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با چهار فقره سرقت در استان زنجان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با چهار فقره سرقت در زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو طی چند روز گذشته، تیم ویژه‌ای از کارکنان انتظامی شهرستان زنجان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری 14 زنجان پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته، روز گذشته حین گشت‌زنی هدفمند، یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: متهم به نام «م – ر» در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به دو فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

    وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه سرقت نیز بوده است، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

    *دستگیری سارق حرفه ای منزل با چهار فقره سرقت در زنجان

    رحمتی در ادامه یادآور شد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر زنجان در منطقه کوی فرهنگ، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: مأموران با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود به یک سارق سابقه‌دار به هویت‌های «ب .م» مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت‌ها، وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اذعان داشت: در بازجوئی‌های به عمل آمده متهم با ادله پلیسی، به چهار فقره سرقت منزل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

    وی از همشهریان خواست توصیه‌های پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها جدی گرفته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار