مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

واگذاری بیش از ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر به زوج‌های جوان ۱۸ تا ۲۸ سال در قزوین

عصر ساختمان- مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار جوان با میانگین سنی ۱۸ تا ۲۸ سال با دریافت مسکن مهر، زندگی خود را در واحدهای مهر این استان سپری کردند.

واگذاری بیش از ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر به زوج‌های جوان ۱۸ تا ۲۸ سال در قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌محمد پورکریم در مراسم افتتاح تعداد 5006 واحد مسکن مهر که صبح امروز با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت به انجام شد، اظهار کرد: پیرو تفاهم‌نامه‌ای که بین اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین منعقد شد، این اداره‌کل برای تأمین مسکن زوج‌های جوان 18 تا 28 سال تسهیلاتی را فراهم کرد.

    وی ادامه داد: بیش از 2 هزار و 800 خانوار جوان با میانگین سنی 18 تا 28 سال با دریافت مسکن مهر، زندگی خود را در واحدهای مهر استان قزوین سپری کرده و نزدیک به 2 هزار و 600 واحد نیز در اختیار معلولان و مددجویان بهزیستی و افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته است.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: بر همین اساس این اداره‌کل تعداد 2 هزار و 806 واحد از منازل مسکن مهر را برای واگذاری به زوج‌های جوان اختصاص داده است.

    پورکریم همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه فی مابین اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و خیرین اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه یک هزار و 670 واحد مسکن مهر نیز با تسهیلات خاص برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

    این مسئول ادامه داد: همچنین برای اجرای طرح خانه‌دار شدن خانوارهای دارای دو معلول به بالا، 206 واحد از آپارتمان‌های مسکن مهر پیش‌بینی شده که از این تعداد 110 واحد واگذار شده و 96 واحد نیز در حال واگذاری است.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: 730 واحد مسکن مهر نیز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با تسهیلات ویژه تعلق گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو