مدیران خودروعصر اعتبار

احداث ۳۶۲ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از احداث ۳۶۲ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد طی امسال در استان خبر داد.

احداث ۳۶۲ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، جاسم محمدی فارسانی اظهار داشت: طی پنج ماه نخست امسال 362 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان با هزینه هفت میلیارد و 612 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و صدقات ساخته شده است.

    وی در خصوص فعالیت کمیته امداد در بخش تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان افزود: کمیته امداد لرستان طی پنج ماه ابتدای سال جاری بیش از 207 مورد تعمیرات کلی و جزئی را با هزینه یک میلیارد و 679 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و 775 میلیون ریال از محل صدقات انجام داده است.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه اولویت اساسی کمیته امداد در تامین مسکن مددجویان توجه به مناطق کم برخوردار و محروم است تصریح کرد: بسیاری از مددجویان تحت حمایت و نیازمند مسکن نیز در شهرستان های برخوردار ساکن هستند که کمیته امداد برنامه های ویژه ای برای خانه دار شدن آنها اجرا می کند و رویکرد این نهاد در حوزه تامین مسکن مددجویان توجه به خانواده های نیازمندی بوده که از محرومیت بیشتری برخوردار هستند.

    محمدی فارسانی با اشاره به اینکه کمیته امداد در احداث و تعمیر مسکن مددجویان محرومیت خانوادگی و منطقه جغرافیایی مددجویان را در نظر می گیرد، اضافه کرد: کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان به استان هایی که از محرومیت بالایی برخور دارند اعتبارات بیشتری نیز اختصاص می دهد و این نهاد برای احداث مسکن مددجویان در مناطق شهری 30 میلیون ریال و در مناطق روستایی 20 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می کند.

    وی یادآورشد: کمیته امداد نیازسنجی دقیق و کاملی از خانواده های نیازمند در حوزه مسکن انجام داده و اطلاعات کاملی از اولویت های خانواده های فاقد مسکن و بافت های فرسوده در دست دارد که طبق این آمار اعتبارات در زمینه های خرید، ساخت و تعمیرات هزینه خواهد شد.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه کمیته امداد در احداث و بازسازی بافت های فرسود همه استاندارد های لازم در برابرحوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل را رعایت می کند عنوان کرد: یکی از اساسی ترین اهداف کمیته امداد در مسکن مددجویان بازسازی واحدهای فرسوده است.

    محمدی فارسانی ادامه داد: سال گذشته کمیته امداد 101 میلیارد و 353 میلیون ریال اعتبار در حوزه تامین مسکن مددجویان هزینه کرده که پیش بینی می کنیم این اعتبار امسال 13 درصد کاهش داشته باشد.

    وی افزود: سال گذشته 35 میلیارد و 738 میلیون ریال از محل جمع آوری صدقات برای احداث، تکمیل و تعمیر مسکن مددجویان اختصاص داد شده است.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه 338  واحد مسکن مددجویی در حال احدث و تحویل است گفت: سال گذشته 755 مددجوی تحت حمایت و نیازمند این نهاد صاحب خانه شدند که احداث برخی از این واحد ها در سالهای گذشته آغاز شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار