مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی:

واحدهای افتتاح شده مسکن مهر به ۱.۷ میلیون رسید

عصر ساختمان- ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: روند اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر در شهرک مهرگان نسبت به سایر پروژه‌ها مناسب است و می‌توان گفت این پروژه‌ از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در کل کشور محسوب می‌شود.

واحدهای افتتاح شده مسکن مهر به ۱.۷ میلیون رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اصغر مهرآبادی ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار کرد: از فضای ساخت‌وساز در شهرک مهرگان راضی هستیم چراکه تمامی خدمات موردنیاز مردم مانند مسجد، مدرسه، امکانت رفاهی و تفریحی در نظر گرفته‌شده است و می‌توان از این شهرک با عنوان محله محور یادکرد.

    وی افزود: در کل کشور از مجموع 2میلیون و 215هزار واحد، 1میلیون و 915هزار واحد به اتمام رسیده  و امروز با افتتاح 5هزار و 6 واحد در استان قزوین، تعداد 1میلیون و 725هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های هفته دولت تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت گفت: در پایان ماه عدد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر از 1میلیون و 800هزار واحد عبور خواهد کرد.

    ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن خاطرنشان کرد: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تأمین خدمات زیربنایی مانند آب و برق و گاز و حمایت وزارت نیرو تا پایان سال 250هزار واحد افتتاح خواهیم کرد.

    وی اضافه کرد: دولت مصوبات خوبی را برای کمک به تأمین اعتبار خدمات زیربنایی گذرانده است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این مصوبه را تبدیل به پول کند.

    وی تصریح کرد: با گزارش‌های میدانی و اطلاعات به‌دست‌آمده، آورده‌ی مردم در مناطق مختلف متفاوت است اما می‌توان گفت به‌طور میانگین در سطح کشور آورده‌ افراد برای مسکن مهر 19میلیون تومان است.

    وی اعلام کرد: تأمین اعتبار ساخت‌وساز و آماده‌سازی مسکن مهر از طریق آورده‌ مردم، تسهیلات بانکی و بخشی نیز از محل فروش اراضی دولت و یارانه‌ها خواهد بود.

    ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این است که قبل از افتتاح واحدهایی را تحویل دهند تا اگر نقصی وجود دارد پیش از زمان افتتاح مردم مطرح کنند و  افتتاح‌ها به‌صورت سوری شکل نگیرد.

    وی اضافه کرد: تاکنون نیز این سیاست‌گذاری نتیجه‌ خوبی را در پی داشته چراکه ما در زمان افتتاح  توانستیم از بسیاری از مشکلات مردم آگاه شویم.

    مهرآبادی تأکید کرد: از مجموع 2میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر که با بانک‌های عامل قرارداد مشارکت مدنی دارند، 1 میلیون و 916هزار واحد تکمیل شده و 1 میلیون و725هزار واحد هم به بهره‌برداری رسیده است.

    وی اعلام کرد: یکی دیگر از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ واحدی بدون داشتن خدمات زیربنایی تحویل داده نشود و به‌تمامی استان‌ها این بخش‌نامه‌ها را اعلام کرده‌ایم.

    ‌قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن در پایان گفت: در این دولت تا به امروز 715 هزار واحد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده و 1میلیون و 10هزار واحد نیز در دولت افتتاح‌شده بود که درمجموع 1میلیون و 25 هزار واحد مسکن مهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار