مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید جهانگیری از طرح های عمرانی و توسعه ای جزیره کیش

عصر ساختمان:اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری روز سه شنبه که به منظور شرکت در هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی و هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه به کیش سفر کرده است از چند طرح عمرانی و توسعه ای این جزیره بازدید کرد.

بازدید جهانگیری از طرح های عمرانی و توسعه ای جزیره کیش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، تصفیه خانه 10 هزار مترمکعبی، پروژه احداث پایانه بندرگاه تجاری کیش، احداث انبار کانتینری، موج شکن شرقی، نیروگاه تولید برق و آب در جنوب جزیره، لایروبی و احداث دایک پیرامونی بندر تجاری کیش و پایانه جدید بین المللی فرودگاه این جزیره از جمله طرح هایی بود که جهانگیری از آنها بازدید کرد.
    همچنین معاون اول رئیس جمهوری از ظرفیت های جزیره هندورابی و طرح های در دست اقدام آن نیز بازدید کرد.
    در این سفر، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی رئیس جمهوری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار هرمزگان، جهانگیری را همراهی می کنند.
    جزیره هندورابی منطقه ای تقریبا خالی از سکنه و دارای محیطی آرام است که یکی از جاذبه های کیش محسوب می شود و با فعال شدن ظرفیت های متعدد آن نظیر جاذبه های طبیعی، گردشگران زیادی از این منطقه بازدید خواهند کرد.
    جزیره کیش با وسعت حدود 91 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.
    کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از نقاط دیدنی جنوب ایران است که در گذشته آن را به نام «قیس» می نامیدند، سالانه یک میلیون و پانصد هزار گردشگر به این جزیره سفر می کنند. اقتصاد این جزیره بر پایه گردشگری و تجارت استوار است.
    هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی و هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش تا چهارم دی ماه جاری در این جزیره برپاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار