مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان دو واحد صنعتی

عصر ساختمان- عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با دو شرکت صنعتی برای تامین مسکن کارکنان و کارگران این شرکت‌ها خبر داد.

ساخت ۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان دو واحد صنعتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدمهدی بلوردی گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تهیه مسکن، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم استفاده از امکانات واحدهای صنعتی برای تامین مسکن کارکنان است.

    وی افزود: به همین منظور امروز در نشستی، تفاهمنامه‌های جداگانه‌ای با دو مجموعه از شرکت‌های صنعتی و معدنی فعال در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی منعقد شد.

    بلوردی اعلام کرد: با توجه به توافق به عمل آمده و بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها نزدیک به 4 هزار و 100 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با همکاری این شرکت‌های صنعتی ساخته خواهد شد.

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن 550 میلیون تومان است، توضیح داد: در صورت استفاده از سیستم فناوری‌های نوین در ساخت این واحدها، تسهیلات به 850 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

    بلوردی با تاکید بر اینکه اولویت ما برای واگذاری زمین ساخت واحدهای یک طبقه و دو طبقه است و در شهرهایی که امکان ساخت واحدهای ویلایی وجود دارد، به‌صورت یک طبقه زمین واگذار می‌شود.

    وی اعلام کرد: تاکنون برای تامین 2هزار و 350 هکتار زمین با ظرفیت بیش از 100 هزار واحد مسکونی با مدیریت 14 شرکت صنعتی و معدنی بزرگ و کوچک با هدف استفاده از ظرفیت‌های فنی، مدیریتی و مالی صنایع اقدام شده است.

    عضوهیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تاکید بر همکاری مناسب سایر دستگاه‌ها در اجرای طرح صنعت شهرها ابراز امیدواریم کرد: امیدواریم سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص وزارت نیرو برای تامین خدمات به این طرح کمک نمایند.

    گفتنی است، سیاست ساخت صنعت‌شهرها از جمله سیاست‌های دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور برای تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت‌ها و صنایع بزرگ و پیشران صنعتی با مدیریت و راهبری صنایع، استفاده از ظرفیت‌های فنی، مدیریتی و مالی شرکت‌های بزرگ در کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو