مدیران خودروعصر اعتبار

بهره برداری از سه طرح عمرانی و گازرسانی به ۳۲ روستا در میاندوآب آغاز شد

عصر ساختمان- فرماندار ویژه میاندوآب گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روز جمعه طی آیینی با حضور مسئولان محلی سه طرح عمرانی شامل مسکن مددجویی، آسفالت معابر روستائی و گازرسانی در بخش باروق این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهره برداری از سه طرح عمرانی و گازرسانی به ۳۲ روستا در میاندوآب آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، ناصر امیری در آیین بهره برداری از این طرح ها که با حضور مسئولان محلی در مسجد جامع روستای تک آغاج برگزار شد، اظهار کرد: با همت و تلاش دولت تدبیر و امید، گام های موثری برای عمران و آبادانی میاندوآب برداشته شده است.
    وی واگذاری دو واحد مسکن مددجوئی ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش باروق را از جمله طرح های افتتاح شده هفته دولت اعلام کرد و گفت: برای هر کدام از این واحدها 400 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که بخشی از آن از محل منابع امدادی به صورت بلاعوض و 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی بوده و مابقی نیز توسط خیرین نیکوکار و آورده مددجو تامین شده است.

    فرماندار میاندوآب اضافه کرد: همچنین طرح آسفالت معابر روستای گل سلیمان آباد از توابع بخش باروق به مساحت 45 هزار متر مربع نیز امروز به بهره برداری می رسد.
    وی افزود: در مجموع برای آسفالت ریزی معابر روستای فوق 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که 10 میلیارد ریال آن شامل قیر رایگان بوده و پنج میلیارد ریال هم از محل مشارکت های مردمی به منظور زیرسازی و جدول گذاری هزینه شده است.

    وی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به 32 روستای بخش باروق افزود: در گذشته تنها به دو روستای این شهرستان گازرسانی شده بود ولی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، به پنج روستای دیگر در باروق گازرسانی شد و از امروز عملیات گازرسانی به 32 روستای دیگر آغاز می شود.
    امیری ادامه داد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

    فرماندار میاندوآب گفت: به علت صعب العبور بودن مسیر گاز رسانی و بعد زیاد مسافت بین روستاها، برای گازرسانی به هر خانوار 140 میلیون ریال اعتبار صرف می شود که این رقم برای مسیرهای هموار 50 میلیون ریال است.
    وی بیان کرد: با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، یکهزار و 619 خانوار دیگر تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرند.

    بخش باروق با 73 روستا و 24 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی شهرستان میاندوآب قرار دارد.
    شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی