مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۳۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کردستان

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ۳۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان در گرامیداشت هفته دولت در استان بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از ۳۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کردستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل ازفارس ،امیر قادری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: ادعا نمی‌کنیم که در حوزه عمرانی و اقتصادی همه چیز در کردستان ایده‌آل است، اما تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته‌ایم.

    وی افزود: در هفته گرامیداشت دولت 352 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش 251 میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

    قادری اظهار داشت: گازرسانی به 48 روستا، 2 پروژه مسکن مهر و 10 واحد صنعتی، بهره‌برداری 28 پروژه عمران شهری در شهرهای مختلف استان و افتتاح 2 هزار و 223 واحد مسکن مهر از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: علاوه بر این پروژه‌ها از سوی شرکت توزیع برق استان نیز 128 پروژه برق‌رسانی با 8 میلیارد تومان اعتبار در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

    قادری خاطرنشان کرد: در اواخر شهریورماه امسال نیز چندین پروژه مهم راه‌سازی با اعتباری بالغ بر 136 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی در بخشی دیگر از سخنان خود از حضور بخش خصوصی در پروژه‌های عمران شهری خبر داد و افزود: در برخی شهرها این مهم صورت گرفته است و رایزنی‌ها در این خصوص همچنان ادامه دارد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به آسفالت 600 کیلومتر راه طی 3 سال اخیر در استان اشاره کرد و افزود: از این میزان بیش از 250 کیلومتر راه روستایی بوده است.

    قادری افزود: هرچند که میزان برخورداری استان کردستان از راه آسفالته روستایی 44درصد است و از این لحاظ استان آخر کشور هستیم، اما تلاش‌ها در این 3 سال برای افزایش بهره‌مندی روستاها از راه آسفالته قابل تقدیر است و از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

    وی به تسهیلات 20 میلیارد تومانی برای حمایت از واحدهای تولیدی و کسب و کارهای زودبازده در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح تسهیلات 3 درصدی به کارآفرینان روستایی اعطا می‌شود.

    قادری در پایان بر اجرای قانون رایگان بودن هزینه آب، برق و گاز اماکن مذهبی و مساجد دراستان تاکید کرد و گفت: ناهماهنگی‌های به عمل آمده در این خصوص و نارضایتی جامعه روحانیت استان در این خصوص را پیگیری می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو