مدیران خودروعصر اعتبار

برخی اپلیکیشن‌ها برای بازار مسکن خطرناک هستند

عصر ساختمان- نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان"فعالیت برخی اپلیکیشن‌ها در بازار مسکن خطرناک است"گفت: باید از تمام انگیزه‌هایی که بحث مصرفی مسکن را به خطر می‌اندازد، جلوگیری به عمل آوریم.

برخی اپلیکیشن‌ها برای بازار مسکن خطرناک هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم؛ داوود بیگی‌نژاد با یادآوری فعالیت حدود 180 هزار مشاور املاک دارای مجوز در کشور، اظهار کرد:‌ معادل حدود 30 درصد از این تعداد نیز خارج از ضوابط اتحادیه مشاوران املاک بدون مجوز فعالیت می‌کنند.

    وی ادامه داد: اما موضوع حادتر و خطرناک‌تر افرادی است که در فضای مجازی و برخی اپلیکیشن‌ها در بازار مسکن فعالیت می‌کنند که هیچ شناختی در رابطه با آنها نداریم.

    وی بیان کرد: باید از ورود تمام انگیزه‌هایی که بحث مصرفی مسکن را به خطر می‌اندازد، جلوگیری به عمل آوریم.

    رئیس‌جمهوری در یازدهمین جلسه شورای عالی مسکن با اشاره به مشکلاتی که سکوهای انتشار آگهی در حوزه قیمت‌سازی برای مردم ایجاد کرده‌اند گفته بود: در قدم اول نظارت بر سکوها باید از سوی خود اتحادیه‌ها انجام شود. قانون نیز همین را خواسته است که اتحادیه‌های صنفی خود مامور و مسئول باشند و نگذارند عضوی از آن صنف به مردم اجحاف کند. مسئله سکوها و پلتفرم‌ها حتما باید ساماندهی شود، به نحوی که قیمت‌سازی و سوداگری در این فضا انجام نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی