مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار پارسیان خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی پارسیان طی هفته دولت

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان پارسیان گفت: در هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال در شهرستان پارسیان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح و بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی پارسیان طی هفته دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد رادمهر در بندرعباس ضمن تشریح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان پارسیان اظهار داشت: کلنگ‌زنی گازرسانی به شهر دشتی و پارسیان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال، بهره‌برداری از ساختمان جدید فرمانداری، افتتاح پست برق 132 ولت چهواز، مرکز بهداشت روستای بوچیر، طرح‌های هادی بنیاد مسکن، آبیاری تحت فشار و افتتاح چند طرح آموزشی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان است که امروز با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی افزود: در مجموع در هفته دولت 36 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال در شهرستان پارسیان به بهره‌برداری می‌رسد و به مردم شریف این خطه از میهن عزیزمان تقدیم می‌گردد.

    فرماندار شهرستان پارسیان گفت: دولت توانست با هدایت و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری(مدظه‌العالی) و پشتوانه ملت ایران، اقدامات مهمی را در حوزه داخلی و خارجی انجام دهد و با به‌کار گرفتن کارگروه‌های تخصصی و اقتصاددانان، ثبات و آرامش را در بازار ایجاد کند و تورم را در کشور کنترل نماید.

    رادمهر اضافه کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف حوزه عمران شهری و روستایی، انرژی، مسکن و شهرسازی، کشاورزی، آموزشی و بهداشت و درمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    وی خاطرنشان ساخت: به‌زودی مرکز تخلیه صید روستای زیارت از توابع بخش کوشکنار با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    به گزارش فارس، در سفر جاسم جادری استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان پس از افتتاح پروژه‌های عمرانی، وی نشستی را نیز با مردم منطقه خواهد داشت و از نزدیک به مشکلات اهالی رسیدگی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی