مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار خبرداد:

اختصاص ۳۴ میلیارد تومان در حوزه مسکن روستایی و طرح‌های هادی جیرفت

عصر ساختمان- فرماندار جیرفت گفت: با بیان اینکه در حوزه مسکن روستایی و طرح های هادی ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید ۳ هزار هکتار از مزارع شهرستان جیرفت به آبیاری نوین مجهز شده و ۹۹ میلیارد تومان برای ساماندهی بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

اختصاص ۳۴ میلیارد تومان در حوزه مسکن روستایی و طرح‌های هادی جیرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از ایسنا ، "احمد امینی روش" صبح امروز 6 شهریورماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور معاون رییس جمهور اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای احداث موزه شهرستان جیرفت تامین شده و نیاز به اعتبار برای ساخت داریم ضمن آنکه در زمینه صنایع دستی، نیاز به همکاری برای فروش محصولات داریم.
    وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته در محورهای اصلی جیرفت به بم، بافت، کهنوج، فاریاب، بلوک و محورهای اسفندقه 156 میلیارد تومان هزینه شده و در رفع افت ولتاژ برق 21 میلیارد تومان صرف شده است، تصریح کرد: 15 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری های شهرستان در این مدت اعطا شده ضمن آنکه در حوزه بهداشت و درمان 35 میلیارد تومان و در حوزه آموزش و پرورش 8 میلیارد تومان هزینه شده است.

    امینی روش با بیان اینکه در حوزه مسکن روستایی و طرح های هادی 34 میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید 3 هزار هکتار از مزارع شهرستان جیرفت به آبیاری نوین مجهز شده و 99 میلیارد تومان برای ساماندهی بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

    فرماندار راور افزود: استان کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی دو سال از استان های دیگر جلوتر است و استاندار کرمان از ابتدای فعالیت، بر استفاده از همه ظرفیت ها در این راستا تاکید داشتند و نگاه ما به اعتبارات دولتی نیست.

    امینی روش تصریح کرد:در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی، تفاهمنامه سرمایه گذاری 240 طرح با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومان در شهرستان جیرفت منعقد شده است که 37 طرح آن طی یک سال گذشته افتتاح شده است.

    به گزارش ایسنا، در این مراسم از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس، به مناسبت هفته دولت 141 پروژه با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد تومان در شهرستان جیرفت افتتاح و کلنگ زنی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار