مدیران خودروعصر اعتبار

رییس اتحادیه در و پنجره سازان پروفیل اصفهان:

انبوه‌سازان با فعالان صنف در و پنجره قرارداد ببندد

عصر ساختمان- رییس اتحادیه در و پنجره سازان پروفیل اصفهان گفت: انبوه سازان با پیمانکاران قرارداد می بندند و به در و پنجره ساز کاری محول نمی‌شود. البته این موضوع را به اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و نظام مهندسی ساختمان منعکس کرده‌ایم تا انبوه سازان به طور مستقیم با اتحادیه در و پنجره وارد مذاکره شوند و منتظر نتیجه آن هستیم.

انبوه‌سازان با فعالان صنف در و پنجره قرارداد ببندد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ایرج فلاح  با بیان اینکه از دو سال پیش تا کنون بازار این بخش با رکود شدید مواجه شده است، اظهار کرد: مالیات افزایش پیدا کرده است و بسیاری از صاحبان اصناف در اتحادیه در و پنجره سازان پروفیل قادر به پرداخت این مالیات‌های سنگین نیستند.

    وی با بیان اینکه اتحادیه در و پنجره سازان پروفیل شهرستان اصفهان حدود 1500 واحد صنفی دارد، اضافه کرد: در حال حاضر از این تعداد حدود 400 تا 500 واحد صنفی فعال هستند و افزایش مالیات‌ها سبب شده تا در دو سال اخیر حدود 900 واحد صنفی شهرستان اصفهان تعطیل شود.

    رییس اتحادیه در و پنجره سازان پروفیل اصفهان با بیان اینکه مشکلات بیمه‌ای و عدم پرداخت وام توسط دولت به کسبه از دلایل دیگر رکود است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی و ساختمان سازی نیز با رکود مواجه است و این موضوع نیز صنف در و پنجره سازان پروفیل را دچار مشکل کرده است.

    فلاح ادامه داد: انبوه سازان با پیمانکاران قرارداد می بندند و به در و پنجره ساز کاری محول نمی‌شود. البته این موضوع را به اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و نظام مهندسی ساختمان منعکس کرده‌ایم تا انبوه سازان به طور مستقیم با اتحادیه در و پنجره وارد مذاکره شوند و منتظر نتیجه آن هستیم.

    وی با بیان اینکه در صنف در و پنجره سازان پروفیل استان اصفهان حدود پنج هزار نفر شاغل هستند، تصریح کرد: رکود موجود در صنف در و پنجره سازان پروفیل در استان‌های دیگر نیز وجود دارد، اما شدت آن در استان اصفهان به مراتب بیشتر از استان‌های دیگر است.

    رییس اتحادیه در و پنجره سازان پروفیل اصفهان اظهار کرد: محصولات مورد استفاده در صنف در و پنجره سازان پروفیل در استان تولید مجتمع فولاد و ذوب آهن است. همچنین صنف ما، کارخانه تولید پروفیل دارد که می‌تواند بسیار به نفع مردم استان باشد، چراکه در صورت نبود یک کالا در کارخانه مجبور هستیم آن کالا را از بیرون (از اتحادیه صنفی) وارد کنیم که باعث افزایش هزینه و در نتیجه قیمت خواهد شد.

    فلاح با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید، اضافه کرد: در صورتی که دولت با همکاری بانک‌ها، به تولیدکنندگان وام و تسهیلات اعطا کند، امیدوار خواهیم بود که وضعیت بهتر شود و از رکود خارج شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار